Tanisma asamasinda oldugunuz erkek size Allahin cezasi dese, görüsmeyi kesermiydiniz onunla?

3 sene önce de ara sira yazan bir erkek ile tanisiyoruz. Hic bulusmadik, hep ben uzatiyorum onu yazilarindan biraz daha tanimak icin. Beni bir gün önce gece aramisti, ben de ertesi gece onu arayayim dedim. Telefonu mesgule atti iki defa sonra 5 dakika sonra geri bu sefer de ben acmadim. Telefonu acmayacaksan ne ariyorsun yazdim. Öyle ya önce mesgule atti. Sonra bana; sen aradin Allahin cezasi diyince cok tuhaf oldum. Ona sadece soru sordugumu bu yüzden bana hakaret etmek zorunda degildin dedim ve baskasina böyle davranirsin diyerek engelledim. Siz ne yapardiniz? Bitirirmiydiniz? Iki gün önce de sac sakal seklini soruyor, sence hangisi diye, dedim görmedim digerinin farkini bileyim. Sonra Resim atti, altta baska resimler de diziliydi, ya fark etmedi veya kasitli bilmiyorum. Bir tanesi ayna önünde nude, bir tanesi de cinsel organi Fotografi. Resimler cok kücük olsada belli kendisi yani. sizce kasitli mi yapti yoksa yakalandi mi? Sonra da bana dedektif gibisin yoksa görmeyecektin dedi. Bunu kabul edemiyecegimi söyledim arama dedim birdaha, zar zor ikna etti simdi böyle birsey... lütfen akil verin. Bunu herkes mi yapiyor artik?

Güncellemeler
+1 yıl
Böyle bir kisiyi sahsima müstehcen fotograf atmasindan dolayi sikayet edecegim bir kurum var mi TR de? Varsa neresi? Yurt disindayim, lütfen yardim edin. Zaman gectikce ugradigim tacizin farkina variyorum. Buradaki Polis yanlislik olmus diye siniflandirir diye korkuyorum. Veya yurt disi eder, bir kizi var 9 yasinda bunu da istemiyorum. Ama aklima geldikce de rahatsiz oluyorum. Cünkü tanidik biri (eski esini), burada Türkler sayili birbirini tanir. seyini görmek zorunda degilim herkesin
Tanisma asamasinda oldugunuz erkek size Allahin cezasi dese, görüsmeyi kesermiydiniz onunla?
Cevapla