Şimdi gelir ben türk dizisi sevmiyorum izlemiyorum diyenler de illaki vardır çocukken gençken ya da iz bırakan bı dizi yoksa da film de olabilir katagori farketmez
Benimde çok severek izlediğim yerli diziler vardı elbette. Bunların birçoğu eski tarihe dayanan kaliteli yapımlardı. Maalesef son zamanlarda böyle güzel işler çıkartmıyorlar. Sevdiğim diziler ise şu şekilde;
Çekimine ben doğmadan yıllar önce başlamış olan bir dizi ama bende yeri farklı, annemden hep duyardım çiçek taksi'yi bölümleri YouTube'a yüklendiğinde başladım izlemeye. Gerek eski Türkiye'yi görmek, gerek eski dizilerin daha gündelik hayattan olduğu yapmacık olmadığının farkına varmak. Doğduğum yıl olan 2001 yılında çevreyi tanımak 47. Bölümün (2001 yılındaki) yayınlandığı gece bizimkilerin diziyi izleyip yattıktan sonra annemin sancılanması ve benim doğmam yine tekrar 69. Bölümden 2 gün sonra babamı kaybetmemiz, çiçek taksiye başladıktan sonra ben hatırlamadığım yılları anımsama şansı buldum.
ARKA SIRADAKİLER
1. bölümü ben ilkokula giderken başlamıştı, ablam hiç kaçırmazdı Yanlış hatırlamıyorsam pazar akşamları yayınlanırdı hatta o zamanki türk dizilerine göre özeti daha fazla veriyordu ve yeni bölüm biraz geç başlıyordu, sabah okul olduğu içinde beni yatağa şutluyorlardı özetten takip ediyordum. O zamanlar vurmalı, kırmalı olduğu için daha çok hoşuma gidiyordu ve ablamla birlikte izliyorduk. Lise sonda merak edip 1. Bölümden tekrar başladım yine sardı o eski heyecanı verdi hala gönlümde bir numaradır.
Benim ilk türk dizim Kiraz Mevsimi. Sona kadar izlemesem bile bana güzel memories hatırlatıyor🥰 birde İnadına Aşk (ne yazıkki sona kadar değil) ve Kiralık Aşk severim ama sadece birinci sezonunu. Genellikle türk dizilerindeki oyuncuları karakterleri severim konu klişeli olsa bile, çok güzel ve parlaklar😍