Benim iki tane çok sevdiğim dizi vardı. Bunlardan ilki Avrupa Yakası ve bir diğeri ise kardeş payıydı. Gerçekten bu iki diziye bayılıyordum. Bunlar gibisi de daha gelmedi zaten.
Benim en sevdigim Türk dizileri arasında bir kac tane var idi. Poyraz Karayel, Ezel, asmalı konak ve Sakarya Fırat diye bir dizi vardı. Bunlar favorimdi. Şimdi Türk dizilerini bırak evde bir televizyon var açan yok. O kadar sacmaladilar ki hep aynı konular hep aynı seneryolar egitim almamış kasttan secilen oyuncular... şimdiki oyuncuların ve seneristlerin kalitesizliği konuların yetersiz ve birbirini tekrar etmesi gibi 🙄