
Hiç bir bölümünü izlemedim. Sizde ilk bölümden itibaren izlesem yeni bölümleri yakalar mıyım? Arayada yaprak dökümünü sıkıştırırım. (Rızalı) bir şekilde ohh miss ://

Hiç bir bölümünü izlemedim. Sizde ilk bölümden itibaren izlesem yeni bölümleri yakalar mıyım? Arayada yaprak dökümünü sıkıştırırım. (Rızalı) bir şekilde ohh miss ://
Kurtlar vadisi ve arka sokakları hiç oturup izlemedim😃
İzlediğin dizileri konuşalım. Ortak konu açalım hadi. 🤤
Aslında dizi kültürüm yok sjh
Başlayıp bitsin isterim tek part😃
Bütün hafta kritiğini yapıyor millet. çok boş beleş geliyor bana çok uzağım😃
Tek bitirdiğim dizi çukur. 😅
Eyv hacı abi😃
Eyw hacım 🍀
Ölümsüzlüğü mü buldun hayırdır 😅
Henüz olumsuzluğu buldum. Noktaları tamamlarsam, ölümsüzlüğü bulmuş olacam. 😅
Olumsuzluklara rağmen ölümsüzlük..
Bunu felsefik görüş olarak çalmak istiyorumm 😅
Teşekkürler
Cevap
7Cevap
İzlemiyorum
Bu diziyi sadece askerlik döneminde mecbur kaldığım için izliyordum.
Doktorları da serpiştir araya. 🤦
Hiçbir bölümünü izlemedim. İzledikten sonra, izlemeyenler çok şey kaybetmiş mi bize de haber ver.
Hayatımın geri kalanını daha güzel şeylerde harcamaya karar verdim.
Ilk bolumler ile su anki arasinda cok fark var onceleri izlemistim simdi gecenler de bizimkiler izlerken yanlarinda oturdum cok farkliydi yani ;) dedim gerek yok
küçükken izlediğimi hatırlıyorum jckds
bu diziyi hâlâ izleyenler nasıl bir insan topluluğudur merak ediyorum
16 sezonmuş aman ağzımızın tadı bozulmasın 😄
Arada kafami dağıtmak için izlerim..
Hiç izlemedim izlemem
Adını duyunca kolonya isteyesim geliyor bileklerimi ovun🤦🏻♀️
Ömrünün sonlarına yaklaşırken bitme ihtimali var
Evet
hayır
orada çalışmıştım bile var
Çalışmışlığım diyecektim klavye düzeltmiş
Arada izlerim
Hiç kaçırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?