İzlediyseniz yorumlarınız neler? Oyunculuklar bir tek bana mı aşırı kötü ve yapay geliyor?

İzlediyseniz yorumlarınız neler? Oyunculuklar bir tek bana mı aşırı kötü ve yapay geliyor?

Aynı fikirde olmama rağmen diziyi iki günde bitiren ben 😅
Murat boz ne alaka ya di mi ama , Seda Bakan hatrina izledim ben, çerez bir dizi iste , yemek yaparken , çocuk sallarken çalsın kenarda 😁
Ya sadece o değil, Tuğba Büyüküstün bunca yıllık oyuncu olmasına rağmen nasıl bukadar inandırıcı olmayabilir bir rolde diye düşündüm durdum, izlerken. 🌚
Aynen benimde çok şaşırttı 😒
Sıkıcı geldi bana biraz izleyip kapattım
Cevap
3Cevap
Daha izlemedim
Hayır, henüz izlemeyedim. Fakat baya bir muhabbeti dönüyor
Ben beğendim nedense
Türklerin yaptığı hiçbir dizi filmi izlemem.
İzlemedim henuz
takipleşelim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar