Merhabalar Herkese 🎥🍿

Bazı insanlar sırf çok popüler diye bile güzel dizi ve filmlere karşı ön yargılı olabiliyor. Benim yok sanırım.
Merhabalar Herkese 🎥🍿

Bazı insanlar sırf çok popüler diye bile güzel dizi ve filmlere karşı ön yargılı olabiliyor. Benim yok sanırım.
Detayda bahsettiğin kişi ben oluyorum popüler olan şeylere karşı fobim var sanırım nerede görsem hiç izleyesim de gelmiyor dinleyesim de gelmiyor, o yüzden şu an aklıma herhangi bir dizi film gelmedi ama genel olarak aşırı derecede popüler olan dizi filmlere karşı Evet bir önyargım var
Game of thrones ve marvel filmleri izlemedim çok popüler olduğu için evet bi önyargı var ama izlemem gereken bi dolu film vardı ve sıra gelmedi hep önüne geçeçek başka bir film buldum
Film olarak Yüzüklerin Efendisi serisine karşı bir ön yargım var sanırım.. Millet bayıla bayıla izlerken ben yüzüne bakmadım. Dizi olarak da aynı durum Game Of Thrones için geçerli..
Cevap
10Cevap
türk dizileri
Var ya kurtlar Vadisi'nden nefret ediyorum😂 çocukken aşırı maruz bırakıldım
Ben de şimdi o diziye başlamayı düşünüyordum😂
Got ve Ezel. Nasıl bir kümeyse bu 😃
Ay hiç izlemedin mi ikisini dee
İzlemelisin en azından Got'u wjdjsjf
Game of thrones, herkes övüyor ama izlemedim düşünmüyorum
Breaking bad ve John Wick
Neey
🙄🙄 sevemedim asla
İnanamıyoree
Ama neden
Bende hiç yok önyargı
Yok on yargili olmayi sevmem zaten
Hayır yok sanırım. Önce izlerim sonra kötülerim.
Herkesin bayıldığı dizi veya filmleri izlemem ben.
Yasak elma
game of thrones ve çukur sanırım😅
La Casa De Papel
Genelde hayır ama begenmek zorunda değilim
Var canım
vardir
Ön yargılı olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?