İlk arkadaşım anlattığında tanıdım adam yakışıklı diye abartıyor dedim ama the Vikings izlemeye başlayınca güzel yüzlü bir adamdan çok daha fazlası olduğunu anladım daha önce çok fazla deneyimi olmamasına rağmen dizide döktürüyor Ragnar rolünde başkasını düşünemiyorum ve çok mütevazı bir adam röportajları izledim de sıfır ego adam neden dövmen yok sorusuna bile yeterince havalı değilim diyor dalga geçer gibi Hollywood abazanları gibi takılmıyor kendini üstün görmüyor filan şaşırttı beni
Travis Fimmel dünyanın en muhteşem adamı değil mi?
Kıvanç da hem yakışıklı hemde iyi oyuncu sınıfından kesinlikle ama bence travis daha yetenekli tabi farklı kulvarlar ne Kıvanç Ragnar olabilir ne travis Kuzey Tekinoğlu gibi bir efsaneyi oynayabilir
En İyi Cevaplar