Travis Fimmel dünyanın en muhteşem adamı değil mi?

İlk arkadaşım anlattığında tanıdım adam yakışıklı diye abartıyor dedim ama the Vikings izlemeye başlayınca güzel yüzlü bir adamdan çok daha fazlası olduğunu anladım daha önce çok fazla deneyimi olmamasına rağmen dizide döktürüyor Ragnar rolünde başkasını düşünemiyorum ve çok mütevazı bir adam röportajları izledim de sıfır ego adam neden dövmen yok sorusuna bile yeterince havalı değilim diyor dalga geçer gibi Hollywood abazanları gibi takılmıyor kendini üstün görmüyor filan şaşırttı beni
Travis Fimmel dünyanın en muhteşem adamı değil mi?
Travis Fimmel dünyanın en muhteşem adamı değil mi?
Cevapla