KScanlar merhaba! beklenen o John Wick 4 fragmanı geldi. meraklıları zaten onun hakkında açılan başka sorularda görmüştür ve fragmanını çoktan izlemiştir.
Elbette izleyeceğiz çıkınca ama kısacık teaser bile bol aksiyon dolu bir köpek ile başlayan macera nerelere geldi. Bir efsane olacak mı dersek bana göre hayır!
Tıpkı Hızlı ve Öfkeli gibi her bölüm aşırı abartı aksiyondan akılda hiç bir şey kalmıyor oyuncuları dışında. John Wick'te 3. bölümde final yapmalıydı kanımca.
Peki size göre bugüne kadar çıkmış bir çok seri filmlerden hangi veya hangileri kaçıncı bölümünde bitmeliydi devamları gelmemeliydi?