Şu an izliyorum, fena bir film değil gibi. Hem aksiyon hem biraz komik 😃

Fakat şunu söylemeliyim; Dwayne Johnson'un rolü çok silik kalmış, daha baskın bir karakterde oynamasını izlemek isterdim 😃

Patlamış mısırını kapan soruya gelsin 🍿🤓
Şu an izliyorum, fena bir film değil gibi. Hem aksiyon hem biraz komik 😃

Fakat şunu söylemeliyim; Dwayne Johnson'un rolü çok silik kalmış, daha baskın bir karakterde oynamasını izlemek isterdim 😃

Patlamış mısırını kapan soruya gelsin 🍿🤓
Günaydın,
Netflix'in hatırladığım kadarıyla bugüne kadar çekilmiş en yüksek bütçeli filmidir. Bende izledim. Film gerçekten de aksiyonda çok eğlence ve komedi üzerine bir yapım. Dwayne Johnson ne kadar silik gibi bir karakter görünse de. Yine kendine biçilen rolü fazlası ile iyi oynamıştır. Öyle ahım şahım hafızalarda kalacak bir film değil tabi ki ama yine çok çok sevdim ben filmi.
İki erkek baş rolü çok severim, belki de onlardan beklentim yüksekti, bilemiyorum ama beklentimin altında kaldı film...
Devamı da gelecek, finalden anlıyoruz bunu. Umarım filmin ilerleyişi daha kurgusal, daha sürükleyici gider de birkaç bölüm izleriz oyuncuları.
Cevap
4Cevap
İzledim komik bir filmdi
film izleyecek kafam yok bu aralar kendisini beğenirim iyi oyuncudur :D
İzledim. Beklentiyi yüksek tutmazsan iyi film
İzledim , çok da hoşuma gitti 😄😄
izlemeyenler için mutlaka izlenmeli
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?