Gişe lideri D. I. S. C. O. filmini izlediniz mi?

KScanlar, hafta sonu gişe rakamları resmen “diskoya” dönmüş durumda. 🎬💿

Sinema Genel Müdürlüğü’nün paylaştığı verilere göre 9-11 Ocak hafta sonunda toplam 431 bin kişi sinemaya gitmiş.


En çok izlenen film ise sürpriz şekilde D. I. S. C. O. olmuş ve 94 bin izleyiciye ulaşmış. Hemen arkasından Kardeş Takımı 3 (82 bin), Avatar: Ateş ve Kül (70 bin), Ketenpere: Dalavere (66 bin) ve Zootopia 2 (42 bin) geliyor. Yani yeni vizyona giren filmler gişeyi bayağı bir sallamış. 🍿

Gişe lideri D. I. S. C. O. filmini izlediniz mi?

Benim aklımdaki soru şu: Avatar ve Zootopia 2 gibi büyük markalar varken D. I. S. C. O.’nun lider olması sizce tesadüf mü, yoksa tam bizden, yerli mizah ve “arkadaşlarla gidip kafa dağıtalım” kafası tuttuğu için mi? Belki de fragman enerjisi, sosyal medya esprileri, oyuncu kadrosu derken “hadi buna gidelim ya” filmi oldu.

Gişe lideri D. I. S. C. O. filmini izlediniz mi?

Siz ne diyorsunuz KScanlar, D. I. S. C. O.’nun gişe lideri olmasını neye bağlıyorsunuz? İzleyenler, gerçekten hak ederek mi zirvede, yoksa hype mı? 🎥✨

Gişe lideri D. I. S. C. O. filmini izlediniz mi?
Cevapla