
Kuş Uçuşu Tweeter sahnesinden hala kopmadım😄 varmıdır böyleleri gerçekten aceba? Binbir hesabı olan kafayı taktığını sosyal medyadan linç eden? Bu konudaki fikirlerinizide ayrıca merak ediyorum. 🌺

Kuş Uçuşu Tweeter sahnesinden hala kopmadım😄 varmıdır böyleleri gerçekten aceba? Binbir hesabı olan kafayı taktığını sosyal medyadan linç eden? Bu konudaki fikirlerinizide ayrıca merak ediyorum. 🌺
Ruh hastasından bol ne arıyorsun bu ülkede tabikide vardır. Sosyal medyaya tek hesap açma zorunluluğu tarzı bir sınır gelmedikçe de olmaya devam edecek. Mail ile hesap açılan bir devirde yaşıyoruz fake mail açmakta 20 sn
Evet buradaki üyelerin bile en az 3 4 hesabı oluyor, birini engelliyoruz diğerinden yazıyorlar.
Ruh hastası gerçekten çok.
İzleyecek bir şey yok ki, etkisi altında kalalım. Her geçen gün daha da iğreti oluyor hepsi. Emek yok, oyunculuklar hüsran, müzikleri konuşmayalım zati. İlerleyen tek şey çözünürlükleri oldu, Hd, FHd, FHd+, UHd, 8k diye gider. Gerisi yalap-şap.
Gerçi Kore iyidir. Hepsi olmasa da, bazılarını istisna tutabilirmişim. İzlenebiliritesi biraz daha yüksek oluyor onların. Ama onların da, etkisi altında kaldığım bir yapımı olmadı kanımca.
İzlediğim dizilerden etkilenirim bir ders çıkartırım mutlaka.
Tweet sahnesi gerçekten iyiydi. Şu an tüm dünyada o kadar sık rastlanıyor ki bu duruma mutlaka önüne geçilmeli. İleride ciddi psikolojik problemlere yol açacak bir konu
Cevap
19Cevap
Diziler az ama bazı filmlerin etkisi daha yoğun.
Filmleri seviyorum hatta gerçek hayatımda bana yardımcı oluyor hayal kurmamda
Bazı sahneler düşündürmüyor değil mesela dediğin sahne kesinlikle gerçek hayatta da oluyordur
Bence de oluyordur. 👍
Ben hiç etkisinde kalmam. Mesela hıc rajon kesmiyorum kafa kesiyorum dememisimdir 🙄
😄Sen izlediklerinin etkisinde kalma lütfen djfkg
Benden öteye git 😄
İskender yemede ne yersen ye fjfkg
Etkileri kalıyor evet. Tabii Süpermen izleyip, oradan buradan atlamıyorum 😬
Sıpidirmen izlemedin mi sen fkfkg
Geçen izledim 😬
😄Kendini böcüee ısırttınmı fjfkg
Yılanlar ısırıyor daha çok
Öğğkkk 😄
Bazen kalıyorum. Gerçekte böyle bir şey var mı diye düşünüyorum ben de.
Pek uğraşmam sosyal medyada efendim.. Ama dizi ya da filmlerin etkisinde kaldığım doğrudur
Efsane diziydi ama Mezarlık dizisi benim daha çok hoşuma gitti.
kalıyorum bazen mesela en son mezarlığı izledim etkisi üstümde
Gün içinde psikolojik olarak etkisini hissediyorum.
Evet dram türündekilerin özellikle kalıyorum bir süre.
Pek dizi izlemiyorum ayrıca izlesem de etkisinde fazla kalmam.
Kesinlikle etkileniyorum ve kendi kurgusal karakterimi izlediğim dizilerdeki karakterlere göre şekillendiriyorum.
Hayır 🙄
Kalpsiz
Dizi cok izlemiyorum.
Film izlerim.
Filmlerin etkisinde kaldığın oluyor mu?
Bazen zaman zaman.
Ama zamanla Alıştım artık
Pers prensesi zamanın kumlarina karşı
Ölüm yarışı 1,2,3
Cezalandırıcı savaş hattı
Öfke-chocolate
Ghost
Yüzüklerin efendisi serisi
Çığlık 5
İn time
3 silahşörler
Filmleri beni etkilediydi
Ölüm yarışını ben de çook severim, en sevdiğim serilerdendir.
İlk filmdi en güzel olanıydı ama, o filmin etkisinden çıkmak kolay değil.
Peki siz film izlemeyi çok severmisiniz?
2 saat kim film izleyecek 40 dakikalık dizi izleyim diyip, 1 hafta bütün sezonlar bitene kadar TV karşısına yapışanlardanım ben efenim 😄
Anladım
Peki en sevdiğiniz diziler nelerdir
En sevdiğim dizi Game of thrones.
Ondan başkasını en sevmem.
Sonra the walking dead
The 100
Bridgerton
Dizilerini severim. 1 solukta izlemişimdir hepsinide.
Evet kalıyorum hatta dizi bitince boşlukta gibi hissediyorum.
Etkisi demeyelim de içimde bir boşluk oluşuyor gibi oluyo 🤔 tabi bu his Kore dizilerinde oluyor 😂
Evet bazen kalabiliyorum
Hayır kalmıyorum
Çok nadir muhteşem senaryo olması lazım
Maalesef evet 2 3 gün çıkamıyorrum
Off evet devam edemiyorum ya kötü biticek diye
Fantastik, gizem türleri olursa evet.
bır cogunun evet
Bazen kalıyorum
Hangileri mesela 😄
Çoook mini minnakken izlerdim ben o diziyi.
Az sayılmazsın hani Mahmut 😄
Ne diyon dayı 😄
Kalırım
O dünya da yaşıyorum
Hayatımla ilgili bı kesit varsa evtt
Bazennn
Evet çok
Bazen
Avukat deilde cumhuriyet savcisi olsa olur mu
Olur mu ki
Ahhh Mirayım
yok kalmıyorum
Kalıyorum
Asla kalmam, aptallık.
bu kız aynı brn ya
seks
Hayir kalmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?