valla ben senelerdir netflix kullanıyorum sonra bu disney nasıl ki falan diye böyle konuşuyorduk kardeşimle bu sabah mesaj atmış abla disney+ üyeliği aldım hemen gir diye bi baktım odacık açmış adımı yazmış bana benzer bi animasyon eklemiş şifresini benim numaramın son kısmını yapmış vs ya ben bu kızı yicem ya
neyse azıcık kullanayım bakim neler varmış american horror story izlerim bol bol ki çok severim
Üye olacağım fakat henüz içerikleri hakkında doyurucu bir merakım oluşmadı. Kaçış'ın reklamlarını görüp durmak soğutuyor. Umarım ilgi çekici içerikler eklenir.
kaçış güzel dizi ama baydı artık hep onunla anılıyor olması. zaten Aras'ın Atatürk dizisi çıkınca çıkmasını bekliyor pek çok üye olmak isteyen kişi platform yeni diye. senin düşündüğün gibi ilk başta çeşitlilik az diye 1 2 aylık üyelik boşa gitmemesi için çeşitlilik artınca üye olacaklardır.
Sonuçta Disney sevilen bir şirket Starwars ve Marvelin hayranları çok fazla iki firmada onalrın tekelinde.