Lostun içinde olmak isterdim. Gerçekten lostu yaşamak isterdim. Siz? 


Selamlar,
Dizi olarak kesinlikle Friends dizisinin içinde yaşamak isterdim. Gerçekten çok samimi ve içten dostluklar barındıran harika bir yapımdı. Film olarak ise de; Yüzüklerin Efendisi demek istiyorum.
Ne kadar zor ve zahmetli olduğunu gördüğüm için hiçbir dizinin içinde olmak istemem 🤮 sıkıcı saatler kameralar mikrofonlar kostüm saç makyaj🤔tekrar tekrar
3,2,1 kayıt.
Kestik 😂😂
Cevap
22Cevap
Constantine
Taboo
Warriror bu 3 dizinin içinde olmak isterdim
The Witcher dizisi
Doctor Who
The Mandalorian
Legion
Merlin
The 100
Off çok varmış
Upload dizisinin içerisindeki Lakeview evreninde yaşamak isterdim.
The Walking Dead dizisinde zombi veya Game of Thrones dizisinde ak gezen. 😅
Poyraz karayel...
İlk 3 bölüm beni anlattı.
Devamını hep yaşamak isterdim
Ah be keşke şu dirilişteki günalple evlenseydim JSJWJFJWHD
biraz fazla weeb olacak ama fate ya da re serisinin içinde olmak isterdim alter saberle gezmek isterdim
LCDP kesinlikle...
game of throneste khaleesi olmak istiyorum 🥺
Fringe 10 kere fringe bin kere fringe
Game Of Thrones
Dexter
Lost
Dexter Grey’in 50 tonu
The 100 ve The Originals.
Avrupa yakası
too hot to handle
The walking dead
Dark.
My name
Yüzüklerin Efendisi
Breaking bad
GOT farklı olabilirdi
Squid game
Queens gambit
Elveda Rumeli
Kavak Yelleri 😊
Aşkı memnu
Twd.
DARK. in içinde
Percy Jackson
rick and morty
Walking Dead
Supernatural
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?