
Komple atmadım lakin ilk 3-4 sırada yer alacak dizi finaliyle bitirdi kendini.

Komple atmadım lakin ilk 3-4 sırada yer alacak dizi finaliyle bitirdi kendini.
Hayır öyle pat diye çöpe atmam ama 2 saat eleştiririm böyle son mu olur şöyle olsaydı böyle olsaydı diye örnek verecek olursam The 100 filminde olmuştu bu 😂😂
haha
Hayır, çöpe atmam. Finali aklımda farklı şekilde yazar, öyle olmuş gibi davranırım. :)
haha
Hayır daha çok severim kötü final yapan diziler daha çok akılda kalıcı
:d oda farklı bakış açısı
Teşkürlerrrr
Mesela dark öve öve bitiremediler. İşledim bir yerden sonra baydı arkadas hadi dedim sonu iyidir sonu diziden beterdi çöpü bırak yerin 7 kat altına gömdüm.
Cevap
6Cevap
Hayır bir diziyi sezon olarak değerlendiririm
Tabi
Lost dizisine aşıktım hala da öyle, ama son sezon batırdılar resmen
Lost ilk dizim ve cidden mükemmel
Abi çoook güzel bi ilişkin olduğunu düşün hayat mükemmel falan bişiler oluyor ama sonra ayrılıyorsunuz komple ilişkiyi çöpe atmıyor musun aynı şey
Atmam ancak diziler finalleriyle akıllarda kalırlar. O yüzden sezonlarca verdiği etki yarı yarıya azalır...
Hayır ama bu finali yapanın teee 😆 ya da devam etmeliydi
Game of thrones 5. sezondan sonra sarmiy9r bence
evet
Hayır geneli önemli.
tabi
Hayır atmam
iyiymiş
atmam tabii bütün olarak değerlendiririm
tabi
Evet atarım
netiz
Kendimi biliyorum
Gereksiz
anladım
Hayır tabii
Çöpe attim
iyi bakalım
Beklenti düşer illa
hayır
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?