
En son Doctor Strange filmi için gitmiştim. Bayramdan sonra ise Thor için gideceğim.

En son Doctor Strange filmi için gitmiştim. Bayramdan sonra ise Thor için gideceğim.
3 - 4 ay oldu sanırım, Bergen filmi için gitmiştim. Bir daha sinemaya gider miyim, bilmiyorum. Evdeki ortamda daha rahat film izliyorum, en azından anırarak gülen, susmayan insanlar ve sürekli telefonuna bakanlar olmuyor.
Ben yarın akşam gidiyorum Thor'a 19 kişilik Vip salonda geç bir seansa. Çoluk çocuk sesi falan çekmek istemedik biraderle kurbanı keser etleri pay eder gideriz dedik
Dün gittim. Thor aşk ve gök gürültüsü filmine
10 üzerinden kaç
8 vermek isterim ama notum 6 olur. Çok ahım şahım film olmadı.. sadece merağını gider o kadar..
m. ö herhalde o kadar hatırlamıyorum ama pandemiden hemen önceydi onu hatırlıyorum
:Ddd oha hangi filmdi bari
işte onu hatırlamıyorum 😂
haha
Cevap
9Cevap
Spider man no way home filmine gitmiştim
Hiç gitmedim sanırım onun bana gelmesini bekliyorum 😄
:D artık eski tadı yok ama
Ben de Thor u bekliyorum ama filme ümitli gitmeyeceğim. Sadece eğlenmeye gideceğim. Dr. Strange te boyumun ölçüsünü aldım. :')
2 yıl önce gitmiştim. Sevmiyorum ama kapalı alan felan hoşuma gitmiyor.
Hatırlamıyorum Sinemaya Gitmem Telefondan veya televizyon dan izlerim filmi
Dr. Strange izledim oda izlediğim son Marvel filmi olarak kalacak muhtemelen 👎
haha neden
Reis afedersin ama yar🅰️mın kıllarına benzedi artık Marvel çocuk çocuk iş yapıyorlar. Marvel ile büyümüş tüm filmlerini izlemiş ve tonlarca çizgi romanını okumuş biri olarak söylüyorum bunu. Stan Lee öldükten sonra Marvel yanlış ellere geçti. Stan Lee gitti Marvel bitti.
Ms. Marvelin fragmanını izledim ve dedim yok abi bunlar sıyırdı tsak geçiyorlar bizle toparlayacağı yok bunların
Eve sinema sistemi kurmadan önce😉
oo iyi bak o
Napalım sinema biletleri pahalı bir kere kurdum sistemi hep izle☺️
1 hafta önce seviyorum sinemaya gitmeyi
sevilir ya
En son Damat Takımı filmi çıkınca gitmiştim.
güzel
Spiderman no way home izledim en son
o baya iyiydi ya.
Baya oldu ya yazın tercih etmiyorum
Sinemayı eve getirsek sayılmaz mı?
Şubat mıydı Mart mıydı ne
Şubat Mart gibi gitmiştim en son
baya olmus
aylar oldu
annadımmm
Hatırlamıyorum
o kadar diyorsun peki
Ne yazık ki evet korona saçmalığında gidemedim aşı yaptırmadım gitmedim şimdi de daha ne bileyim gitmedim dkdjdj
Bir iki yılı var belki daha fazla
çok olmuş
Bugün Thor a gittim
İki ay önceydi
Hatırlamıyorum
2 hafta önce
1 ay oldu
yani yakın
2 sene önce
Batman
1 ay oldu
Küçükken gitmiştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?