
İlla sevgili değil ya, aile olur ve arkadaş olabilir. Her türlü beraber kafanız uyuşan ve film izlemeyi sevdiğiniz birisi olabilir.

İlla sevgili değil ya, aile olur ve arkadaş olabilir. Her türlü beraber kafanız uyuşan ve film izlemeyi sevdiğiniz birisi olabilir.
Beraber film izleyebileceğim birileri elbette var ama ben tek başıma izlemeyi daha keyifli buluyorum. Ailem iyi de bazı arkadaşlar film izlerken dikkatimi dağıtıyor.
sevgilim. o da benim gibi başka bir şeyle ilgilenmeden ses çıkartmadan film izlemeyi sever.
Oo iyiymiş
Film izleyecek insan varda izlenecek güzel film yok
nasıl yok :( ne tür seviyorsun
Gizem fantastik aksiyon komedi hepsini izlerim aslında. Tim burton filmlerini çok seviyorum. Doktor uyku gibi ya da .
Zihin Gezegeni izledin mi :))) harika bir filmdir. bu yıl çıktı sanırım
İzlemedim. Fragmanını baktım şimdi güzele benziyor :)
Cevap
8Cevap
şu an kimse yok yalnız izliyorum
En yakın arkadaşım ❣
Sevdiğiniz tür de birbirine yakın olunca çok Keyifli oluyor.
Ben Bilim kurgu Ve Gerilim çok severim.
Kimseyle izleyesim gelmiyor. Aman uzak olsunlar.
Allahtan öyle bir kuzenim var ve izliyoruz her türlü
ne güzel
Ben bayadır film izlemiyorum ya. Ama var izlemek isteyeceğim zaman birileri.
Sinemayı kapatırım o kadar var
aa anladım
Nau nau, yok
@paatates her zaman her yerde
seçeriz türünü
Evet, var.
Evet var kız kankilerim sevgilim
Hayr tek izlerm
Biricik sevgilim var
Eveet.
Olmaz mı, var tabi.
Apoc var
Var evwt
Evet küçük kuzenim😄
yok k
hayır
Var birisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?