Hep cinli temalar üzerinden gidiyoruz, korku filmi yapma konusunda yaratıcı olmadığımızı düşünüyorum. Bence yabancılar korku türünü bizden iyi yapıyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Kültür ile alakalı bir şey bu yani Türk kültüründe zombi teması olmaz çünkü gerçek hayatta tinerci zannedip döveriz, katil temasıda uymaz çünkü Türkler pek kurban olmaz, şeytan ve cin temaları ise korku ile inanç ve genel kültürümüze daha uygun bu sebeple beceremiyoruz degil yapmıyoruz..
Bu filmlerimizin kötü oldugu anlamına gelmez, azda olsa saglam korkularda var ama kısmen haklısın genelde cin ayetleri ve kurandan Ayetler ile süslenir filmlerimiz inançlı insanları yakalamaktır amaç
Bizdeki cin filmleri avrupa ve abd de şeytan adı altında halbuki hepsi aynı tema sadece adı degişik, dabbe ve siccin serisi mesela profesyonel bir yapım dünyadada ilgi çekiyor ama elimizdekiler sadece bunlar
korku filmlerinde cinlerin ötesine geçemedğimiz doğru ama bizim filmlerimizde korku hissini daha iyi hissetiriyoruz bence gerçekten korkabiliyoruz yabancı fimlerde de bazı çok iyi korku filmleri var hani ona katılıyorum ama çoğu gerilim veriyor sadece tam korkutamıyor bence bu korkutma biz daha iyiymiş gibi geliyor bana ama cinlerden öteye geçememiz olumsuz tarafı çünkü hep aynı şey üzerinden gidiyoruz sıkıcılaşıyor bir süre sonra tek olumsuz taraf bu
evet hep aynı kurgu hiç yaraıcılık yok afedersiniz ama eğer cinler yaratılmasaydı korku filmi yapamıycaktık herhalde jknjnjk :D öyle düşünüyor insan bir süre sonra
come to turkey zombies , wolfmans and vampires I'm calling you from here come to lütfen lütfen I insist very much and I would love to this klfgmd :D mkgldf :D
yani sorum ilk kaldırılldıgında ve ingilizce bir şey yazmıştım ondan kaldırılmıştı ilk ve sondu bu da ikinci olmaz umarım slkdfms :D ozaman daha yeniydim sitede 1 aylık falandım
peki onlarla yan çar sayılırım bende cadıyım dlkmkdfg :D umarım türkiye bir gün cinler kadar cadılı bir korku filmide yapar söz bedava oynuycam sdklmfs :D
Yaratıcı değiliz bir de seçilen oyuncular belli. Artık alıştık ki onların yüzüne ne kadar korku filmi olsa dz ciddiye alamıyoruz komedi filmine dönüyor
50 tl sermaye ile yapmaya çalışırsan beceremezsin tabi. Aç bak Türk korku filmlerini yoldan adam çevirip cebine 50 lira vermişler oynayın diyerekten. Konular zaten hep aynı yaratıcılık yok.
bnce biz korku filmini yabancilardan daha iyi yapiyoruz. tabi surekli ruhsal varliklar uzerinden gittigimiz icin bayiyor evet. yabancilar korku filmlerinde agir makyajli tuhaf yaratiklar yaptigi icin ne korkutucu geliyor ne de bana hitap ediyor. turk korku filmlerinden daha cok korktugum bir gercek..
Halkimiz Islam dinine inandığı için Islam 'in içindeki korku ögeleri daha çok kullanılıyor. Ve bunlarin gercek hayatta olduguna inaniyorlar. Halıyle daha korkutucu ve etkili oluyor. Tamamen kurgu olan bir filmin korkutmada cok bir etkisi olmuyor.