Recep İvedik 7 çekiliyormuş, Disney+ Türkiye'de yayınlanacaklarmış. Recep İvedik fanları onu özlediniz mi?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Selamlar,
Evet yakın zamanda bu haber ben de okumuştum. Recep İvedik serisinin hepsini izledim ama son iki filmi gerçekten de çok tatsız ve lezzetsiz olmuştu. Umarım bu son çekilen film öyle aceleye gelecek bir film olmaz. Çünkü Türkiye'nin en çok sevilen komedi serilerinden birisi.
Büyük ihtimalle
Kızlar Bir Adım ÖnDisney Plus aracılığı ile ben de izleyeceğim filmi.
Recep İvedik filmini sevmiyorum çok aşırı bel altı geliyor. Dizilerde filmlerde illa ki argo tabirler oluyor hiç bir yapım tamamen pürüpak değil ama Recep İvedik abartı geliyor bana, izlemek isteyenlere iyi seyirler dilerim.
Her şey güzelleştikçe mükemmelleştikçe ve pürüzsüzleştikçe tadı kaçıyor maalesef. Recep İvedik filmleri de bana göre öyle oldu eskiden kalite düşüktü ne derler ona kameranın pikselini düşüktü ve bana daha güzel geliyordu ama şimdi adamın dizide giydiği gömlek bile o kadar parlak duruyor ki ben bakınca Recep ivedik'i göremiyorum yani.
Cevap
3Cevap
Recep İvedik hayranı olmasam da tüm filmlerini severek izlemiştim. Eminim bu da komik olacaktır.
disney niye boyle ap. tal bi karar aldi ya anlamiyorum yaza girmisken eski dizileri indirip izliycektim sitedeb kaldirmislar ne gerek vardi yani sadece cocuklara ozel bi kanaldi yetiskinler icin bi suru kanal site var zaten olmamis
Valla son filmi haricinde genelde çok güzel. İzlemek isterim
İzlerim herhalde ya keyfimiz yerine gelsin biraz.
izlemek isterim sinemalara gelince
netfilix de gelmez dimi
Ben de özledim. 🥳🥳🥳
özledim ya güldürsün biraz bizi
1-2-3 güzeldi ya
Ben özledim
Güzel film severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?