KScanlar merhaba, Adamın sanki başka filmi yok gibi hissediyorum artık, sürekli Hızlı ve Öfkeli çektikleri için. Bir zamanlar Riddick vardı. Bana göre en iyisi oydu.
Size en beğendiğiniz Vin Diesel Filmleri nelerdir?
Riddick Günlükleri, çok uzun yıllar devam edebilir harika bir bilim kurgu örneği olabilecekken, resmen piyasadan silinmiş bir film... Niye böyle yaptılar? Yazık oldu.
Hızlı ve Öfkeli, 3. film olan Tokyo Drift gibi bir yarış filmi daha gelmedi , gelemeyecek sanırım. O ruh, o anlatım, her şeyi geçtim o giriş müziği bile yok hiçbir filmde. Sonrasındaki filmlerde de fena olmayan yapımlar oldu ama Vin Diesel ile Hızlı ve öfkeli çok '' zoraki, zorlama '' devam filmi çektiler, bakmıyorum artık ben. Vin'den de artık öyle aman aman kaliteli şeyler beklemiyorum artık, o ışığı vermiyor...
En İyi Cevaplar