Erdal Beşikçioğlu oynadığı diğer dizilerin Behzat Ç. gibi tutmamasını, yazılan karakterlerin güçlü olmamasına bağladı. Haklı mı?

Bu sabah magazin programında izledim. Behzat Ç. dizinin çok popüler olduğu ancak oynadığı diğer dizilerin tutmaması hakkındaki düşünceleri soruldu kendisine. Erdal Beşikçioğlu da durumu senaryoda yazılan karakterlerin kuvvetli olmamasına ve seyirciyi etkilememesi bağladı. Senaristler daha çok olay örgüsü üzerinde duruluyormuş. Sizce haklı mı?
Bence de eskiden dizi karakterleri bizi daha çok etkilerdi. Şimdi karakterler hep silik.
Erdal Beşikçioğlu oynadığı diğer dizilerin Behzat Ç. gibi tutmamasını, yazılan karakterlerin güçlü olmamasına bağladı. Haklı mı?
Erdal Beşikçioğlu oynadığı diğer dizilerin Behzat Ç. gibi tutmamasını, yazılan karakterlerin güçlü olmamasına bağladı. Haklı mı?
Cevapla