Lisede bir arkadaşım vardı. Lost'u izleyip bitirmiş. Aramızda izleyen başka kimse yoktu o zamanlar. Birgün sınıfa gelip fena hava atmıştı. 😂 Senin izlediğin için kendini havalı hissettiğin bir dizi oldu mu?
Hangi diziyi bitirdiğin için kendini havalı hissediyorsun?
Özellikle benim kuşak çok daha iyi bilir Lost ve Prison Break dizilerini yeri çok çok başkaydı. Dizi haftada bir yayınlanır, yayınlandığı zaman birçok insan ekran başına kilitlerdi. Benim hava attım nadide diziler arasında bu diziler yer alıyor.
Dizinin havası da mı oluyormuş lol. Ben Kurtlar Vadisini izlediğimi her yerde söylemiyordum çünkü “ bir kız niye kv izler “ linci yemiştim. Şimdi bir bakıyorum Kv izledim denince gözler parıldıyor kdjfjd