Hangi diziyi bitirdiğin için kendini havalı hissediyorsun?

Lisede bir arkadaşım vardı. Lost'u izleyip bitirmiş. Aramızda izleyen başka kimse yoktu o zamanlar. Birgün sınıfa gelip fena hava atmıştı. 😂 Senin izlediğin için kendini havalı hissettiğin bir dizi oldu mu?
Hangi diziyi bitirdiğin için kendini havalı hissediyorsun?
Hangi diziyi bitirdiğin için kendini havalı hissediyorsun?
Cevapla