eski sevgilim bu kadına çok benziyordu neredeyse kopyası gibi. acaba o yüzden mi bana öyle geliyor








Bu kadını o kadar sevmiyorum ve itici buluyorum ki hem canlandırdığı karakterler hem kendisi fiziksel olarak da bana hiç çekici gelmiyor ve gerçekten neyini seviyorlar anlamıyorum özellikle anne ve babam da bu kadını seviyor 🤦
Gercekten guzel buldugun birine ornek verebilir misin?
yesil denizden daha cocuklugundan beri takip ediyorum kizi. cidden guzel
aga be yeşil deniz...
ilk bölümleri bayağı iyiydi
şimdi gönül dağını beğenenler yeşil denizden bihaber
saçların güzelmiş
ricalar
iltifat karşılıklı olmak zorunda değil
anladım
Cevap
2Cevap
Güzel ama mal gibi bakıyo ve yerden bitme fiziği kötü yani 0 çekicilik
1.66 imis cok da kisa sayilmaz. Gerci benim manit 173 tu :)
Fizigi bodur tavuk gibi
Bende çok beğeniyorum bu kızı oyunculugda güzel kendisi de
Normal, güzel.
Asiri guzele bir ornek verirmisin mesela?
Yorum icin tesekkurler
güzel evet
Aşırı değil ama güzel
Gözleri çok güzel...
Balon.
güzel değil mi yani balon derken kariyerinden bahsetmiyorum
o kadar değill
buna 10 basar dediğin biri varsa linklermisin. alım bu kızda kaldı kurtulmam lazım
berguzar korel
yook ya naptın hocam Tuğba Büyüküstün falan desen anlıcamda.
her erkek farklı sewer
Çok güzel
Bence de çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar