
Kalıplaşmış artık, yaz dizileri mantıksız ve saçma olmaları ile iş yapıyor.
Siz yaz dizilerinde mantık arıyor musunuz?

Yaz dizilerini görünce ben direkt kaçıyorum. Onların ne senaryosu mantıklı ne de oyuncularının mimikleri mantıklı. Ne dram , ne komedi , ne aşk hepsi birbirinden berbat oluyor. Lakin ülkemizde aldatma , ensest , patron ve sekreter ilişkisi üçlemesiyle reyting rekorları kırıldığı için hep öyle çıkıyor.
Aslında bakılırsa asıl sorun da bu hiçbir mantık aranmaması yani artık izleyiciler koyun gibi önlerine ne koyarsan tamam eyvallah deyip izliyor bunu yerine biraz sorgulasalar eleştirseler gerekirse izlemeseler tepkilerini bu şekilde ortaya koysalar bence daha başarılı işler yapılabilir.
Bir grup insana yemek yaptığınızı düşünün yaptığın yemek eğer kötüyse ve o insanlar yemeye devam ediyorsa özenmezsin umursamazsın rastgele yaparsın ancak o insanlardan biri bile tepki gösterse sen biraz daha özenirsin yani yaz dizilerindeki mantık da bu.
Yok hiçbir yaz diZisini izlemiyorum
Çünkü klişe hiçbir fark yok her sene aynı bu sene bilmiyorum eğer farklı bir proje görürsem izleyebilirim fragmanlar veriliyor bölümleri
görmek lazım
Murat Soner isimli bir YouTube kanalı var. Dizileri çok keyifli yorumluyor. Yerli diziler genellikle mantıksız oluyor. Kızlar asistan olup, patrona verme derdindeler hepsinde
Cevap
29Cevap
yabancı dizi izliyorum ve evet senaryoları güzel
Nerede o ekmek teknesi
Çekirdek çıtlayan Pembe
Posta Ferit, Astek Kerim
Yılan hikayesinin Memolisi
Adanalının Yavuzu
Gözlerde köstenceli terazi
Şaftı kaymış rtük Türkçesi
Bakıyoruz öyle tvye
Tv bizden habersiz
😄
Evet dhdhfhd
"Senden Daha Güzel" diye bir dizi başlamış yeni. Çok ön yargılıydım ama beklediğimden farklı çıktı. Ona bir şans vereceğim gibi. 😂
Ben de izledim güzel dizi, başroldeki kızı çok beğeniyorum doğal saf duruyor 😄
Evet ya çok şeker kız, bayılıyorum 😂 Hiç yapmacık değil tepkileri. 😍
Kesinlikle izlettiriyor kendini.
Geçen yaz ki dizisinide izlemiştim, ismi Baht oyunu idi.
Başrol erkek de itici geliyordu bana ama fena da olmamışlar hani dhddhhd
Kız güzel oğlan yakışıklı yaa şimdi 😄
Ya oğlan çok renkli gözlü işte sorun orada shdhdhd Bana öyle gelmiyor ama kızla enerjilerini sevdim. 😂
Evet evet kahve olsa daha bir hoş olurmuş 😄
Yen rengi felan güzel yoksa fkfmg
Aynen öyle. Konusu da farklı. Sevdim ben izlenir. 😂😂
İzleyelim şekerim 😄
Güzellik yarışmalarında dereceye girmiş yeni yeni tanınan bir model ve uzun boylu biraz kas yapmış bir erkek, farklı bir konsept yok :D He bir de erkek genelde zengin kız ise fakir ve sakar olur ahahaha
Yok ya ne arayacağım. Yaz dizileri bir zamanlarda adından söz edildiği gibi yaz aşkı mevzu gibi insanlara özellikler ergen tayfanın geldi bahar ayları gevşedi gönül yayları misali hormonlarına hitap eden saçma diziler
Yaz dizilerinde mantık aramıyorum ama tamamen mantıksız olması da garip geliyor. Zaman geçsin diye koyuyorlar hep de aşk üzerine, aşk konulu vıcık vıcık dizilerinden bıktım adam akıllı yaz dizisi yok.
hepsi aynı ve mantıksız konu hep canım saf bir kız yakışıklı zengin holdingli bir adamla tesadüfen karşılaşıp aşık oluyor aşkları böyle başlıyor ha yakışıklı zengin adama aşık olan başka bir kızda ortaya çıkıyor ve onları ayırmaya çalışıyor. Hepsi saçma yaa
Aramiyorum çünkü yok seneryo hep aynı
Çirkin fakir kız yakiksli cioya kahve döküyor ya da asistanı oluyor adamın 3837722892 tane asistanı olmuş şansa bak fakir mahalle kızına aşık oluyor pehhh
Aramıyorum artık zaten hepsi birbirine benziyor, sonunu tahmin edince izlemek sıkıcı, arada belki bakıyorum ilk bölümlerine genelde devamını izlemiyorum
Çok fazla yaz dizisi izlemiyorum ama çerezlik olarak bazıları sarıyor. Ama çoğu sahne itici oluyor. Yaz dizilerinde en sevdiğim şey kesinlikle aydınlık olması. Renkler çok canlı oluyor daima.
her sene aynı b*kun lacivertini ısıtıp önünüze koyuyorlar
İzleyen kitleye ne demeli fan hesaplar açılıyor bla bla
kusucam artık tv izlemiyorum
Aramıyorum ama canım gibi sandalyeye çıkıp dosya alirken 35 metre uzaktan bir oğlan gelip beni tutabilir mi çok merak ediyorum hahahahahsh
Yok. Arasak da bulamayız zaten. İzleyen bu halini sevip izliyor herhalde ki her yıl klonlanıp geliyorlar..
Genelde ofiste oluyor zengin erkek fakir kız tesadüfler falan hep aynı senaryo
Adı üstünde yaz dizisi böyle olmak zorundalar izleyici kitlesi de çok fazla
Ne dizilerde nede filmlerde mantık aramıyorum sadece izliyorum.
Yaz dizileri ve mantık sözcüğünü yan yana koymak bile çok çelişkili
yok onlar ergenler ve yaşlı teyzeler için yapılıyor
Tv izlemeyi birakali cok oldu. Zeka seviyeme hakaret
Mantık aramak zaman kaybı. Tanıtımları bile berbat ötesi.
şu saçma sapan yaz dizileri yüzünden hep kış olsun istiyorum
Kiraz Mevsimini bilirim, bana göre gelmiş geçmiş en iyi yaz dizisiydi. Şimdikiler hepsi aynı.
En son izlediğim türk dizisi kardeş payı idi oda final yapınca doğru düzgün bişey kalmadı izlenecek.
Hepsinin konusu sakar, sevimli, sempatik fakir kız / zengin, yakışıklı iş adamı aşkı hiç şaşmaz.
Yaz dizilerinin fragmanlarını bile izlemiyorum. Siz de izlemeyiniz, tüm o banel saçmalıklara para kazandırmayınız.
Herşeyde mantık ararsan ztn işin içinden çıkamazsın jsxjjdjhfhf
Türk dizilerinde son mantık Poyraz Karayel dizisinde idi
Bence mantıksız. Hatta oynayan oyuncularda kısa günün karı diyip 8-10 bölüm parası alıp tatile çıkıyordur :)
Ayyyy yine girdik dimi o döneme
😄Yaz uykusuna yat dkfkg
Ahahah tv izleyen biri olsaydım mantıklı olabilirdi😄
Ben sana atarım her gün özetlerini fjfkfjf
Ahahaha sağ ol valla gülümsün😎✌🏻
Ne demek fkfkg
Evet arıyorum 😂
Sen normal değilsin zaten fkdkg
Türk dizilerinin hiçbirisinde mantık aramıyorum.
Dizilerde mantık aramayı bıraktım. Dizidir diyip geçiyorum
Televizyonfa yansita bildigi cinswlligin cocugunu yansitarak izleyico ceken bi kapan
Yaz dizileri benim için kiraz mevsimi ve kiralık aşktan sonra bitti ya
Hep aynı şeyler. Çölde su bulunmaz yerli dizilerde mantık.
Aşk dizisi sevmiyorum
İzlemiyorum ki mantık arayım.
Konular belli artık hepsi aynı entrika
Şimdiki diziler saçma sapan.
Mozambik'teki hiçbir şeyde mantık aramıyorum artık
İster istemez arıyor insan😂
Bu aralar cogu seyde mantik aramiyorum.
Hiç izlemiyorum valla ben
İzlemiyorum. Sinirlerim bozuluyor.
Yaz kış hepsi mantıksız
İyilikte vs gibi dizilerde ne mantığı aramamı bekliyorsun
İzlemiyorum, aramaktan daha basit çözüm.
Full romantizm ariyorum
Hepsi birbirinden berbat
Aramam zaten hepsi saçma
İbn-i Rüşd görse kalpten gider ne mantığı
İzlemediğim gibi aramıyorum da.
Bunu yapmayı yıllar önce bıraktım
yaz dizileri gerçektir aksini iddia eden köylüdür
Mantik ne arasin yaz dizilerinde
Aramam
Elbette hayır.
Aramıyorum.
Yok ki :D
Mantık yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?