
Phillips sosyal medyada paylaştığı “Joker: Folie à Deux” adının yazdığı bir kapak paylaştı. Ardından da Phoenix’in senaryoyu okurken çekilmiş bir resmini ekledi.

İlk film çok ağırdı ya beğendik ama nebilim ikincisi bu kadar dram ağırlıklı olmaz umarım. Sonuçta jokeri bu film çıkana kadar çılgın eğlenceli olarak biliyorduk.
Ha şunuda merak etmiyor değilim ikinci filmde batman olmasa da olur fakat dram olsun Harley Queen psikiyatri uzmanı olarak hallerini görelim jokerle tanıştıktan sonraki Harley hallerini değil.
Normal adım adım ikisininde delirdiği aşık olduğu hallerini işlesinler.
Joaquin Phoenix oyunculuğu ve jokerliğini gerçek anlamda aşırı seviyorum. Sadece devam filmleri bazen ilk filmin efsaneliğini bozma olayı olabiliyor. Rolün hakkını kaldırabilir lakin WB popüleri olarak zorladığı için senaryo bozukluğu olabilir mi sorusu var sadece o kadar. Bir de DC ve WB cidden jokeri artık tek kişiye düşürse , Çünkü The Batman 2 filminde de yüksek ihtimal jokeri Barry Keoghan canlandıracak.
Hiç izlemedim aslında izlemeyi çok istediğim ama bir türlü nedense izlemediğim bir film. Bazen kendimi her şeyden çok geri kalmış olarak görüyorum ancak yine de ümidi kesmemek ve vazgeçmemek lazım.
Umarım güzel bir yapım olur. İzlemeye sevdiğim bir film. Vermek istediği mesaj olsun, aksiyon içermesi olsun kesinlikle boşa geçirtmiyor zamanı🥳
Cevap
12Cevap
Evet en sevdiğim film
Nedense pek sevmiyorum bana biraz
yapmacık geliyor çok tercih etmiyorum
Bu tarz filmleri bana gerçekçi filmler lazım
hayalde olsa gerçek kadar yakın
diğerleri biraz sınıfta kalıyor benim için ꨄ
Severiz izleriz tabii.
Joker severim hepimizin içinde bir joker var.
Sen direk jokersin fjdlgks
🤩🤩🤩🤩
İlk film bomba gibi patlamıştı, ikinci filmde de aynı performansı bekliyoruz
Phoenix çok iyi oynamıştı ya. Çok severek izlemiştim. Merdiven sahnesi favorim. Yine kendisi oynuyor yani izleyeceğim.
evet severim 2. filmin çıkması iyi olur zaten jokerin joker olma sürecini izledik biraz yarım kalmış gibiydi
Phoenix tekrardan kilo vericek sanırım Christian Bale'e yeni rakip geliyor:)))
Ha bu arada Batmanla Joker bir araya gelirse fena olur...
Severim diyemem. Acıklı bir hikaye. Umarım yeni filminde iyileşmiş olarak görürüz. Gerçi hasta haliyle çok tutuldu 😄
Bakalım 😁
İlk joker filmi ortalama idi. Çok fazla sevildiği ve izlendiği için öncekinin uzerine cok sey katacaklarindan eminim
bekliyordum devam filmini zira ilk filmin kapanışı sinyalini vermişti.
süper haber
Kadro aynı olur umarım
Yeni joker ilk filminde beğenmedim bakalım bu film nasıl olacak
Ben çok sevmiştim
Hiç izlemedim desem, cool bulurum ama nedense açıpta hiç izlemedim. 😃
Hep duyuyorum biliyorum ama hiç filimlerini izlemedim neden ben de bilmiyorum 🤷
Bekliyorum. Dark Knight Joker ile Phoenix'in Jokerinin üzerine tanımam.
Hocam valla romana en uygun olan jokeri aslında The Batman filminde silinen joker olarak görmüştüm ben. O kadar korkutucu ve orjinaldi ki sanırım onu da The Batman 2 filminde göreceğiz gibi. Barry'den tam bir çizgi roman Jokeri bekliyorum ben.
https://www.youtube.com/watch?v=FKGhtSCVovo
Açıkçası bu son Batman başrolü de olmamış. Joker de olmamış. Romanına hiç bakmadım. Filmdeki oyunculuk ve hissiyat benim için önemli.
He benim içinde en nirvana Ledgerdir :D
Yok zaten kişisel olarak çok değişiyor , DC bir sürü joker çıkartıyor her yıl. Ben çizgi romanı okuduğum için öyle dedim.
Suicide Squad Jokeri de beğenmemiştim mesela. Jared'in olduğu. Züppe gibiydi krkkr
Evet çok kötüydü o ya sjdf
2008 de vefat eden jokerden başkasını tanımam.
Ne Jokermiş arkadaş habire farklısı geliyor 😂
Evet severek izledim.
Evet seviyorum ve sabırsızlıkla bekliyorum.
Tahminim o yönde benim, iyi bir film olacak.
Dönsün bakalım, izleriz.
Aa aa üstüme iyilik, sağlık, güzellik, muhteşemlik, kraliçelik, eşsizlik 😌💅 ah ya, ne yazacağımı unuttum :D zorunda mıyım?
https://youtu.be/5vNXGmevs4c
Tamam o zaman izleriz 🥹
Ah joker ballı cöreğim 😃
Severiz, izleriz
Cınım cınım 😌
Severim.. İzleyeceğim..
İzlerim, severim jokeri
Bayılırım Joker abiye
Bana pek geçmedi
Severim , fazla paikopat ve Zeki
Çok iyiydi umarım beklentileri fazlasıyla karşılar
alt yazılı değilse izlerim
filminin çok beğenmiştim umarım yine güzel olur
Severiz.
En sevdiğim film mutlaka izlerim
Severim , gelsin
Sevmem
severm
evet çok severim, kesinlikle izliycem adam efsane
Cok severiimm 😻
Bayılıyorum😍😍
Severiz severiz
Severiz, izleriz
Ne zaman vizyonda
harikaydı.
Hiç izlemedim.
P rno mu o
Hiç izlemedim
Secerim
Çok severim
sevmem
joker adamdır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?