İzledim evet , Güzel bir film ama konu konusunda çok fazla konu var. Biraz daha sade olsaydı daha iyi olacağını düşünüyorum bu hali ile de iyi sayılır. Duygusal bir film izlemek istiyorsanız izleyebilirsiniz.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
İçinde duygusallıktan daha çok gerçekler de var ama bazıları anlamıyor sadece göz yaşı döküyor bazıları ise verilen mesajları Alıyor
Enteresan bir şekilde mahsun Kırmızıgül'ün hiçbir yapımını izlemedim. Benim kendisine bu konuda birazcık ön yargılıyım ama bu filmi bayağı insan beğenmişti yanlış hatırlamıyorsam. Bir de Beyaz Melek diye bir film vardı o da güzelmiş.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet beyaz Melek onuda yarın izleyeceğim Kendisi hakkında bir fikrim yok verdiği emek ve projelerine yorum yaparım
Evet izledim doğu kültürünün yanlış ideolojisini ve aynı zamanda temiz insanlarının hikayelerini ironik olarak sahneye aktarmış çok anlamlı çok güzel mesajlar içeren bir film bütün kesimlerden insanların objektif bir perspektif çerçevesinde izlemesini istiyorum bazı sahneleri çok duygulandırdı savaş, göç, akraba evliliği, çok çocuk hatta erkek çocuk sevdası travesti düşmanlığı...
ben de doğunun küçük bir beldesinde büyüdüm işlenen konulara hiç yabancı değilim aksine izlerken hep kendi çevremden de örnekler bulduğum için daha çok içlendim
İzlemez miyim özellikle berfin çiçeğinin hikayesini unutmam ve son sahnesinde gözyaşlarıma hakim olamam. Oradaki travesti karekteri beni çok etkiledi. Hiç bir insanı yargılamamız gerekiyor gerçekten.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle öyle burada ırk insan fark etmeden tercihler fark etmeden saygı duymamız gerektiğini anlatan bir film
Evet olmaması gereken bir sahne çünkü piskoloji bozuyor onu beğenmemiştim Aslında orada da anlatılan şey erkek evladın bu kadar önemsenmemesi yedi tane kurban vereceğim dedi Bir tane erkek çocuk için zamanı cahiliyeyi anlatıyorlar
Bir bölümünü izlemiştim.. Güneşi göremeden kapatmıştım sanırım.. 😄
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
En önemlisi orası zaten maksat güneşi görmek değil İçeriğindeki verilen bir çok mesaj insanlar bilinçlense Belki ülkece daha güzel kararlar verilebilir😇
Teşekkür ederim ben araştırıyorum gerçekleri anlatan filmleri tercih ediyorum hayal perest filmler çok tercihim değil o yüzden paylaşıyorum ve öneriyorum eğer bir gün boş vaktin olursa ayrıntılı izlemeni tavsiye ederim emin ol bana hak verirsin😊♥️🥰
Ben kendi açımdan izlediğim için Yorum yapayım İnsanlığın en zor dönemlerini göç etmek zorunda kaldıklarını Dağdakilerin ve tahtakilerin Savaşını başka insanların çekmesi Zavallı insanların bedel ödemesini Ve şehit olması Yani kısacası insanlığın anlam ve önemini anlatan bir film İçeriğinde bir çok mesaj var