
Bu bana çok sığ geliyor çünkü. Her insan oturup 4,5 saatlik sanat filmi izlemek zorunda değil.

Ben insanları pek böyle şeyler yüzünden yargılamıyorum. Daha çok karakterleri üzerinden yargılıyorum özellikle samimiyet kavramı benim için çok önemli. Samimi değilse karşımdaki kişi isterse babamın oğlu olsun isterse babamın kendisi olsun benim için zerre değeri önemi yeri yoktur.
Kimin ne izlediği neye baktığı ne dinlediği de kendini ilgilendirir. Tabii ki benim de sevmediğim dizi film türleri çeşitleri ya da sevmediğim şarkı şarkıcılar var bunları yapan kişilere karşı evet direkt olarak tepki göstermiyorum ama en azından tuhaf geliyor ya da hoş bulmuyorum ama onları tabii ki yargılamıyorum. Ayrıca hayatımı başka insanların yaptıklarını yargılayarak da geçirmiyorum.
Yapma🙄
Benim fikrim şu yönde. Şimdi insanlar sevişme sahnesi veya çarpık ilişkiler seyrederken kimse yadırgamıyor. Bunu 80 yaşındaki teyzede yapıyor 8 yaşındaki çocukta. Ama küfürlü en ufak bir film dizi olsa aman oğlum kapat ayıp. Bakma öyle şeylere diyorlar. Şimdi hangisi anormal. Yasak asklı olan mı? Yoksa recep ivedik gibi bu yönde parasını kazanmış belli bir kitleye ulaşmış insanlar mı? Cidden insanlar kendileriyle çelişiyor. Bundan artık eminim. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Kim ne istiyorsa onu izlemekte özgür. Ben savaş filmleri sevmem ama izleyenede sen izleme diyemem 🙄
Hayır, kimisi kitaplarda bulur o bilgi birikintisini, kimisi belgesellerde, kimisi de gezip tozarak ya da film dizi izleyerek öğrenir bir şeyleri ve bunlardan keyif alır. Tamamen tercih meselesi, saçma sapan dayatmalara karşıyım ben. İnsanları kitap okumuyor diye yargılamam, demek ki sevmiyor ve sevmek zorunda da değil ya da belgesel izlemiyor diye kültürsüz ilan etmem. Zevkler farklıdır, film kategorisine göre insan yaftalayanların zihinlerinden şüphe duyarım asıl. Aynı şekilde şarkı, türkü ayrımı vs...
Tamamen kişisel tercihlerden ibaret bana göre tüm bunlar...
Teşekkür ve tebrik ederim ayın fenomeni Bey djdj
Cevap
11Cevap
Saçma sapan zenginle fakir aşklı dizileri izleyip özenenleri ufaktan bir yargılamıyor değilim ama ufaktan
Evet genelde sevdiği filmler zevki hakkında fikir veriyor
Evet az çok
Yargılamam bazen , yorumları görüyorum bazen kore tayland dizilerine karşı önyargı var ama bence insanın izlemesi gereken gerçekten yapımlar olduğunu düşünüyorum , türe göre de öyle aslında insanlar istediğini izleyebilirler...
Hayır, kesinlikle yargılamam. Çünkü herkesin sanat anlayışı ve film zevki birbirinden farklıdır. Fikirlerini ve zevklerini paylaşmadığım insanların zevklerine de saygı duyarım..
Kim Ne isterse izlesin neyden keyif alırsa onu izlesin😃 ben yargılamam, zevk meselesi sonuçta! Benim kuzenim mesela koredizilerine sardı beni hiç çekmiyor🤷🏻♀️ Recep İvedik’in mizacını anlamayan da 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Ne bilim, o filmi izlemek için kendinle bağdaştırmamak gerekir 😂 sadece izlediğin şeyin keyifli olması önemlidir, ben bütün bölümlerini izledim ve çok keyif aldım 😃✌🏼 Kim ne derse desin umrumda değil!
Hayır yargılamam. Herkes istediğini izlemekte özgür. Zevklerine karışmak benlik değil. Sanat filmi izleyen daha elit olmuyor.
Hayır Kimseyi hiçbir şey için yargılamam
Beni ne ilgilendirir
Yargılamam.
Fakat yabancı yapımları izleyip de yerli yapımları yerden yere vuran ultra süper batı hayranlarını yargılarım, evet!
Nefret ediyorum yerli olan şeylere düşmanlık yapan insanlardan.
Zihnimden korkunç cinayet senaryoları geçiyor... Neyse🙄
Hayır yargılamam bu konuda herkesin kendi keyfine, zevkine bana bir zararı yok😃ve de yargılarsam😂2 gün sonra kendimi oturup onu izliyor şekilde bulurum
Her konuda böyleyim dilimi tutmaya çalışıyorum 🥲
salıyorum😂o zaman 2 vakte kadar başıma aynısı geliyor hiç sekmez
Evet çokça yaparım bunu 😃
Mesela şu gelin evi, sabahın sedası tarzı ucuz programlar, nefret ediyorum izleyenleri de anlamıyorum 🤷🏻♀️
Yargilamam. Ben onlari yargilarsam onlarda beni yargilar. Birakalim herkes istedigini izlesin, giysin, yesin, icsin. Insanlari bi salalim artik.
zevklerine göre yargılarım ama recep ivedim benim için bir ölçüt değil bizim mizahımıza bu kadar uymayı başarabilmiş başka film yoktur herhalde
Kimseyi tercihleriyle yargılamıyorum. İsteyen istediği izler, istediğini giyer, istediğini yapar eder vs.
Yargılamam. Herkes kendi keyfi, zevkine göre istediğini izleyebilir.
İnsanları artık özgür bırakmayı öğrenebilsek her şey eminim güzel olacak. 🙄
Yoo yargılamam bırakın insanlar nası nutluysa onu yapsın abi ya. Tecavüze tacize sapık zihniyete bu kadar laf etmezsiniz ama:(
Zevkleri ve renkleri asla tartışmadım. Herkes dilediğini izleyebilir. Sevmediğim şeyi izlemem.
Mantıklı 👍
hayır. bende bazen saçma sapan şeyler izleyip kafa boşaltıyorum.
Benim gibi
Hayır yargılamam. Bu konuda uymadıysa zevkimiz, başka konu mu yok!
İzlediklerime dinlediklerine göre yargilamam 😂beni yargılarlarsa ohoooo kxjcjdjd
Kesin
hayır ama bunu sevmiyorum hakim olsam müebbet verirdim
Canım ne istiyorsa izlerim, göz benim. İsteyen istediğini izlesin aynı şekilde 💁♀️
Dii.. 😃
Sosiii kaç kaç 😅
Kimseyi yaptığı işlerler için yargılamaya hakkımız yok, bu ne olursa olsun.
👍🏻👍🏻
Yargılayıcı biri değilim. Yargılayacaklar diye de izlemekten vazgecmem.. Herkes özgür
Recep İvedik izleyini yargılamam ama tiktok izleyeni yargısız infaz..
Yargılamam yani yargılamıyorum. Çok saçma çünkü. Zevkler ve renkler tartışılmaz hem
herkesin zevki farklıdır ama arka sokaklar izleyen biri ileri derecede gerizakalıdır
Hayır, zevkler ve renkler tartışılmaz diye boşuna denmiyor. Göreceli olan her şey tartışmaya kapalıdır ve yargılanmamalıdır.
O kadar sığ değilim ya. Dövmeye , giyime göre bile insan hakkında fikir edinen insanlar var. Gerçekten nefretlikler.
Sanat filmi izlemek zorunda değil ama o kadar da vizyonsuz olmasın direkt soğuma sebebi
Kimsenin kimseyi yargılamaya Hakkı yok
Yargılanı yargılarım. 😃
İzlediğine göre yargılarım.
Evet Recep İvedik izleyen biriyle asla arkadaş bile olmam
hayır yargılamam, isteyen istediğini izleyebilir
Yanı olması gereken bu
✌🏻
Yargılarim kendi tercihi çünkü
Attigi adimi bile yargilarim🤪
canım şeylerden uzağım
Knk adam osuruyo buna guluyolar a.. m.. k
İnsanları yargılamayı sevmem
Bi düşünürüm neden Recep İvedik diye
Eveett.
Hayır yargılamam herkesin zevki kendine sonuçta
Ne izlediğine bağlı yani yargılarım😂😂
Hayır yargılamam😄
Hayır
Evet yani çoğunlukla diyelim
Evet, yargılarım
Yargılamam.
Evet bir insan neyi seviyor sa o odur
Ne alaka yhA
Hayır
Hayır tabii ki de
Hayır
Yargılıyorum evet
Hayır yargilamam
Evet...
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?