Güncellemeler
+1 yıl
Hadi söyleyin
Benim kesinlikle Kardeş payı ve işler güçler ikilisidir. Çünkü doğal komik sahneleriyle ciddi anlamda aşırı güldüren ve arada ince mesajlar veren diziler hep önplanda olur bende. Bu ikilisi kesinlikle olsa da eskilerden de Avrupa yakası diyeiblirim.
Cevap
0Cevap
Cennet mahallesi
Ooo bende unutmuyom
Çok güzel diziydi 😀
O zamanlarda ben lisedeydim 😃
Bide avrupa yakası vardı
Onu sevmezdim ya, akasya durağı vardı birde
Gerek yok kendin izle :))
Peki 😃 ee nasılsın
Teşekkür ederim iyiyim 😀
Eh bende iyiyim ☺️
Hic dizi bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?