KScanlar merhaba, Bir çoğunuz bilmeyebilir eskiden kara şimşek dizisi vardı. Ben çocuktum o zamanlar şimdi hala arşivimde var bütün bölümleri, dizilerime bakarken bu soru aklıma geldi.
Konuşan arabanız olsaydı ona ilk söyleyeceğiniz kelime ne olurdu?
Mesela sırlarımı verebilirdim , çünkü kimseye öyle sır vermem dert tasa anlatmam bak bunlar olabilirdi :D Bir de gezdiğim yerleri çok çabuk unutuyorum ben , bunları aklında tutmasını isteyebilirdim. Yani ucundan bir de yormadan uzun yollarda kendi gitmesini rica edebilirdim :D
Kara şimşek ve konuşan kitt, ne güzel yıllardı, o yıllar. Çocukluğum en güzel ve unutulmaz dizisi. Direksiyona oturunca, haydi ışınla beni kitt derdim. 😃
Bunun birde 2000lerde devamı vardi kitt orada Ford mustang di ve diğer Ford modellerine donusebiliyordu ve yeni şofer eski serideki maykıl in ogluydu falan Ama yine de eski seri daha güzeldi be Gerci artık yeni arabaların çoğu da konuşuyor kitt kadar olmasa da
Katil kitt vardı bizimkinin ordu tipi kendine pilot ariyodu ama iki motor kısmını hatırlayamadım Belki de her bölümü izleyemediğim içindir bulamadım çünkü orijinali bile yoktu altyazisiz falan izlicektim bulamadım