Evet geniş aileyi uyurken bölüm bölüm izliyorum. O eski doğallık ve komedilik olayı cidden çekiyor beni. Zaten aşırı samimi ortam var geniş aile dizisin de ve uyurken cidden keyifli uyutuyor beni :D Yemek yerken de bölüm bölüm bakılacak bir dizi olarak düşünüyorum.
Evet özellikle bizimkiler ve Avrupa Yakası dizilerini keyifle izliyorum. Canım ne zaman sıkılırsa açar açar bakarım bu dizilere. Bunun en büyük sebebi ise beni eski Türkiye'ye götürmesi.