Yani fikirsel olarak V tabiki çünkü ana teması özgürlük ve onun anarşiyle olan ilişkisidir. 5 Kasımı işaret eder zaten ve bir çok repliği olağanüstü etkileyicidir. Joker ise özgürlükten daha çok kuralları tamamen yıkma fikriyle anarşistliğe başvuruyor. Yani birisi toplumsal birisi de biraz bireysel olarak ele alıyor olayları. İkisinden de birer replik bırakayım.. V- Hatırla, hatırla, 5 Kasım gününü hatırla, patlamayı, ihaneti ve komployu... Bu ihaneti unutmak için hiçbir neden bulamıyorum. Joker - İnsanIar, son anIarını yaşarken, gerçek yüzIerini gösterirIer.
Oha V abi yaşıyorr ve soruma gelmişşş 😱😱🥳 abi valla billa seni oyladım 😰 zaten ben senin en büyük hayranınım, filmini en az 50 kere izlemişimdir hatta evimde tam sayılık çizgi romanın bulunuyor. Saygılar abi 🙏😨