müslümü 3 kez izlemiştim sinemada. müslüm gürses'i çok sevdiğimden değil. film çok güzeldi. oyuncular harika. ve biraz da o dönem öyle denk geldi. 3 farklı arkadaşla.
bergen'i izlemedim de müslüm'ü izledim. müslüm asla abartıldığı kadar yoktu asla. bence bergen de çok abartıldı. biyografi filmi özellikle açıp da izlemem merak saldığım bir başlık değil
Evet sosyal medyada çok abartılıyor Ben ikisini de izledim Müslüm dokunaklıydı Senaryosu oyunculukları çekimleri güzeldi Bergen baştan savma yapılmış Nasıl olsa tutar mantığıyla Keşke filmlerde gerçek seslerini kullansalar daha güzel olurdu Kendi sesinden söyleyince saygısızlık gibi geliyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
müslümü 3 kez izlemiştim sinemada. müslüm gürses'i çok sevdiğimden değil. film çok güzeldi. oyuncular harika. ve biraz da o dönem öyle denk geldi. 3 farklı arkadaşla.
Bende televizyonda kaç kez izledim Müslümden sonra Bergen etkileyemezdi bence Gölgede kalacağı belliydi
bergen'i izlemedim de müslüm'ü izledim. müslüm asla abartıldığı kadar yoktu asla. bence bergen de çok abartıldı. biyografi filmi özellikle açıp da izlemem merak saldığım bir başlık değil
Evet sosyal medyada çok abartılıyor Ben ikisini de izledim Müslüm dokunaklıydı Senaryosu oyunculukları çekimleri güzeldi Bergen baştan savma yapılmış Nasıl olsa tutar mantığıyla Keşke filmlerde gerçek seslerini kullansalar daha güzel olurdu Kendi sesinden söyleyince saygısızlık gibi geliyor
kesinlikle katılıyorum baştan sona
Teşekkürler Hangi tarz filmler izlersin Çok etkilendiğin filmler oldu mu
Bergen
Niçin peki Ben Müslümcüyüm 😅
Bergeni izledim müslümü izlemedim ondan bergen dedim
İzleseydin bergen demezdin 😅
Orası belli olmaz merak ettim hafta sonu netten izlerim artık bakalım nasılmış
Tamam İzledikten sonra bana yazar mısın 🙂
Fikrin değişecek çok iyi biliyorum 😅
Görürüz bakalım 😁😀😂