Geçmiş dönemde veya çocukluğumuzda Gençliğimizde mutlaka izlediğimiz diziler veya filmler vardı sizinki hangi diziydi? 📹🎞
Se-le-na Selena Selena 🧚🏻♀️


O saatte dizi için hiçbir zaman televizyon karşısına geçti mi hatırlamıyorum ama çocukluğumda daha erken saatlerde çizgi film izlemek için o saatlerde kalkmıştım.
Şey ya çocukken çizgifilmler için olmuştu böyle şeyler lakin dizi izleyerek sabah 8 e kadar sabahlamak sayılır mı :D Liseden beri böyle aktivitem olmadı da hani sayılırsa çokca var hatta dizi olarak da beni en çok sabahlattıran Lost idi.
Behzat ç, bir şey sorucam nasıl fenomen oldun
Olmak istediğimi söyledim
ve çaba sarf ettim
Kimlere söylüyorsun ki
Profilimde takip ettiklerim de
kürkmantoluhayri var yazabilirsiniz
İsterseniz Hangi etiket almak istiyorsunuz
Teşekkür ederim yardımın için
Rica ederim 🪷
Teşekkür ederim
Riica ederm
Destan bu zamana kadar heyecanla yeni bölümünü beklediğim tek dizi :D Tarih dizilerine karşı ayrı bir sevgim var <3

Cevap
17Cevap
En iyi arkadaşım için
Arka Sokaklar, Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz, mucize doktor ve Sen anlat karadeniz
tv izlemiyorum
#SelamGençlik 🍀🍀
Son zamanlarda televizyona çok uzağım. Geçen akşam annem zaplarken gördüm reklamlar ne kadar ilginç, kısa film gibi çekilir olmuş ekrana hayretle baktım bebek gibi şaşkın şaşkın 😅😅🍀🍀
Eskiden çocuklar duymasın delisiydim bir de muhteşem yüzyıl 😅😅🍀🍀
#TubaSueda 💗💗
#OZamanEtkileşimBaşlasınn 💗💗
#OZEB 💗💗
#BuBizimOZEBimiz💗💗
Son 3 yıl kadar öncesinde her dizi için nerdeyse her akşam tv karşısındaydım.
Bir de gündüz kuşağında tekrar diziler olurdu onları da kaçırmazdım. Tekrar dizi olarak en çok Yabancı Damat izlemişimdir.
Perşembe saat 20:00
Bunu her cumartesi gönül dağı dizisini izlemek için yapıyorum.
Dört gözle bekleyip izlediğim bir dizidir...
Sıfır kere😃 ama Türkiye maçı için sabah 6'da uyanmıştım
Sadakatsiz 2. Sezon geçmiştim o günden sonra izlemedim 😂
Leyla ile Mecnun. Zaten o bittikten sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı.
Sabah sekizde bir tek sihirli annem olurdu bir de Tom ve Jerry 9 da başlardı onu izlerdim
Avatar için geçmiştim.
CNBC-E'de Nickelodeon kuşağı olurdu hafta sonları sabah.
En fazla çizgi film kuşağı için olur ama zaten bizde zaten 6.30 da kahvaltıya oturulurdu cocukken
Dizi için değilde çizgi film için geçerdim 😅
Çocukluğu unutmamak lazım 😅
Kendi oynadığım diziyi bile eeyretmedim ki 😀😀😀
Hangi dizi
😅
Pazartesi günü Yasak Elma dizisini seyrediyorum.
Yıldız cıyız
Hiç bir dizi için geçmedim :D
Cennet mahallesi 😄😄
Kırmızı oda 🙁 keşke bitmeseydi
Bitimi 🥹
7 numara
Sihirli annem
😁😁😁
Kurtlar vadisi
Gönül Dağı
sunger bob
Kurtlar vadisi
hatırlamıyorum
Maalesef hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?