
Seviyorum ❣
Sevmiyorum ❌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben aşk filmlerini pek sevmiyorum açıkçası. Hep klişe senaryolar ve klişe sahneler.. İddia üzerine birbirini tavlamaya çalışıp âşık olanlar mı dersin, birbiri için olmadık şeyler yapanlar mı dersin, aşktan çok hile, dalavere ve entrikanın döndüğü aşk oyunları mı dersin ne ararsan var. Hiç sade, temiz bir aşk hikâyesi yok. Bayıyor bir noktadan sonra..
1990 larin 1970 lerin 80 lerin de Filmlerinde Aşk varsa Gerçekten Yaşatıyorlardi O dönem oyuncuları Şimdiki Nesil oyuncularin geneli bir halt olmaz Şimdi Aşk Cinsellik Olmuş Durumda Maalesef Dizide Seni seviyorum diyor hemen sevişme sahnesi tövbe ya Ulan bari Kalbin O saf temiz duyguları kirli göstermeyin Bu zamanda hangi dizi varsa hepsi kaldırılsa valla Çok Güzel olur Şimdi Yeni Nesil Oyuncularin geneli bir halt olmaz dedim ama Yeni nesilden de gerçekten çok başarılı oyuncu yok değil var elbette ki onlara sözüm yok sözüm şöhret ün peşinde olanlara Kibirli ne halt oldum sananlara
Cevap
42Cevap
Aşkı seviyorum ama filmlerini değil
Daha çok komedi tadında aşk filmlerini seviyorum. İllede romantik olsun diye değil. Aşk eve komedi gerçekten çok hoşuma gidiyor. Birini seviyor ona bağlanıyor ve bunun mizahını yaparken bile kendisiyle dalga geçmeyi seviyor. İşte böyle filmler çok güzel geliyor bana.
Sevmek ne kelime bayılıyorum, hastasıyız. Hele de aşkımla başbaşa izlediğim zaman. 🙈🙈🙈🥰🥰🥰😇😇😇🤍🤍🤍❤️❤️❤️💖💖💖😊😊😊
konsusu güzel olmalı, içinde bir anlam barındırmali, birbinin kopyası aşk filmlerini izleyemiyorum... 🎬Gün Doğmadan, 🎬Aynı Yıldızın Altında, 🎬 Notebook 🎬 Uzaktaki Anılar 🎬 Kefaret🎬Sil Baştan 🍿🥤 bunlar beğendiğim yapımlar olmuştu..
Tabiki severim , ancak birlikte izleyecegim bir partnerim ile gercekten zevkli hal alır yoksa biraz daha can sıkıcı olabiliyor.
Evet seviyorum ama biraz heyecan olması gerek yani hareketli aksiyon seklinde değicekse izlerim severimmm
Gerçek olmadığını bir filmden ibaret olduğunu bildiğim için açıp izlemek istemiyorum ama sevdiğimiz oluyo tabiki
aşk güzel bir duygudur
evet severim tabi içinde ihanet aldatma filan yoksa
Bu film de yok. Film ismi: Aşk bu mu?
İstersen izle 👀
filmin ismi sanki biraz aşkı kötülüyor
hani ''senin aşkın bu mu'' demeye getiriyor gibi :D
Hayır, tam tersi aslında ☺ Kız onu söylerken beni ağlatmıştı 😅
hmmm
söyleyiş tarzı da önemli şimdi demek ki
aşk bu mu
daha önce hiç böyle hissetmemiştim gibi gibi :)
ama seni ağlatmayı başardıysa eminim beni de ağlatacak gibi
Çok tatlılar yaa 😅 Bence izle, ben çok beğendim 🌸
peki ozman izleyeceğim
sonunda biri filan ölmüyorsa kız veya erkek hastalanmıyorsa
erkek kıza veya kız erkeğe sırf hasta diye ayrılalım seni aslında sevmiyordum demiyorsa bu film izlenir
yani sonu iyi bitmeli :)
Ölüyor ölmüyor dersem spoi yersin ama.. Rızan var mı? 😂
hep böyle oluyor nedense ya bir kere de biri ölmeden film bitsin
bu senaristler ne buluyor öldürmede :D
aslında ben spoiler'e pek takılmam
çünkü bir şeyin nasıl olduğu önemlidir
ne olduğu önemli değildir
söyle bakalım kim ölüyor :)
2 aşık da ölmüyor ama ölenler var. Fakat genel olarak film güzel bitiyor 😊
iyi o zaman ya onlar ölmüyorsa sıkıntı yok :D
diğerleri ölsün bişey olmaz :D
Ben aşkı seviyorum fakat aşk filmlerini sevmiyorum.
Aşk bi yere kadar artık ya , aşk dediğin nedir hormonların bi oyunu değil mi
sebep?
yok sevmıyoz .
bilim kurgu falan ıyıdır.
Aşk filmlerini , dizilerini izlemem sadece the notebook izlemiştim ama sıfır etki.
Artık aşkla ilgili şeyleri ilgimi çekmiyor çünkü aşk diye bir şey yok
Şu görüntüdeki aşk filmi cidden vasat. Sonunu zor getirmiştim.
Aşk filmi severim de , Türk olmasın.
Daha az önce bitirdim ve çok güzeldi 🤍
Demek ki göreceli :)
Başrollerin de oyunculuk hakkında eksik olduğunu düşünen biriyim belki ondan.
Adamı Aşk101 dizisinden tanıyorum ve oyunculuğunu severim. Afra'nın hiçbir dizisini baştan sona izlemedim ama çok güzel bir kız. Tek sorun, bu kadar güzel bir kıza "Gülüm" ismi verilmiş olması 😳😂
Kız çooook güzel ama ismi ve oyunculuğu da komik bence evet :)))
Aşk artık sadece filmlerde yer alabilecek kadar kirli.
@sudesiyahseven sevmem uşağum, ula hepisi uydurma ve palavra da. Aşka inanmam, hele uşağum sen söyle pakiim?
Bazılarını
Yani kısmen diyelim çokta ilgimi cekmiyor
Türklerin çogu kötü ama mutlu sonla biten aşk filmleri çok güzeldir 😂Favorim you diyor musum dizi ama olsun.
Bir ara izlemeyi düşünüp de geri vazgeçmiştim 😂
Spoi vermeden konusunu anlatır mısın? Lütfen spoi vermeee 😂😂
Aşırı derece de izleyesim geldi şu an. Galiba manyağım 😂😂
Üzgünüm, mesafemi korumalıyım 😂 İyi geceler 🌸🤠
Grinin elli tonu sayılıyorsa evet :D erotizm de barındıran aşk filmleri sarıyor ya
Vıcık vıcık bayiyor yaa
Bazıları çok güzel 🤍
Çok duygusallığa gelemem aksiyon lazım bana.
içinde erotızm vaarsa olabılır
Sevmiyorum. Ama çok güzelsun, çok begeniyorum seni :))
Birinci tercihim değil ama izlersem etkileniyorum
Sevmiyorum, sıkıcı geliyorlar.
Aşk filmi güzel ise izlerim
Severim ama çok değil.
Gerçeği hiç yansıtmıyor beh.🙄
hayır, genelde aşk filmleri sıkıcı oluyor.
Seviyorum.
kaliteli olanlarını, evet.
severim
Mantıklı ise evet
Sevmiyorum
Seviyorum
ay tabiki seviyorum
Olur olur yeriz @sudesiyahseven
hayır, romantik şeyleri sevmem
noo, sevmem☺️
Sevmem
Sıkıcı oluyor
Hayır çok sıkıcı.
Eh işte severim
Aşk filmi sevmiyorum
Hoş bulmam
Severizz
Sevmiyorum, saçma çoğu
Nefret ederim
Eh diyelim
Hayır sevmem
Herkes sever
@Aysenur2021 istegram versem ordan yazar mısın
Kullanmiom
@Aysenur2021 ımm peki hangi soruyu sormuştun sen
boş ver
@Aysenur2021 merak ediyorum ama
Sevmem
Bayılırım
Sevmem
Hayır sevmiyorum
Ohhhhhhh evvett
?
Evet seviyorum yani 🙂
Ben p*rno seviyorum
Pek sevmiyorum.
midem bulanıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?