Benim yabancı dizi hayatım Fringe ile başladı. Sonuna kadar izlediğim ilk yabancı dizidir Fringe. Bir arkadaşımın ısrarlı tavsiyeleri ve dizinin bir bölümünden attığı video sayesinde ilgimi çekmesi sonucu izleyip çok beğenmiştim. Beğendiğime değdi açıkçası..
Maria Mercedes dizisi. İlkokuldayken biz öyle herkeste TV yoktu. Şimdi ki gençlik teknolojiyi çok pervasız kullanıyor. Dizi okuldan öğle arası izlenebiliyordu. Öyle YouTube aç veya tekrarı yoktu. Koşturarak gelir izlerdim. 😃
Ben ilk olarak İnternette Game of Thrones ile başladım dizi olayına. Zaten dizi ufkum geniş değil filmciyim ben. TV de ise yabancı dizi olarak South Park çizgi dizisini izlerdim. E2 kanalı vardı.
Selam kardeşim, hayatım witcher biraz arcane biraz oyun olarak red dead'deki arthur Morgan gibiyim, hasta değilim, onurlu olmak istiyorum ve böyle ölmek. Dünyaya bir katkım olmadan ölürsem, gerçekten üzülürüm. Sorunuz için teşekkür ederim, saygılarımı sunuyorum.