İzlediğiniz ilk yabancı diziyi hatırlıyor musunuz? Kaç sene önceydi? Hoşunuza gitmiş miydi?

#Raskolnikov
İzlediğiniz ilk yabancı diziyi hatırlıyor musunuz? Kaç sene önceydi? Hoşunuza gitmiş miydi?

#Raskolnikov
İlk izlediğim yabancı diziler; A Takımı ve Kanıt Peşinde oldu. Çocukken izlerdim. Çok hoşuma giderdi.
Bu dizilerden sonra izlediğim diziler; Hannibal, Dexter ve American Horror Story oldu.
The Bing bang Theory
1 ay önce bitirdim.. Çok güzeldi
Evet kesinlikle çok kaliteli bir dizi
O bittiğinden beri başka diziye odaklanıp izleyemiyorum. Baya bağlanmıştım..
Tekrar başlaya bilirsin,2 kez bitirdim ben
Listem o kadar kabarık ki.. Şu an Dr. House izliyorum. Onun bitmesi lazım 😂
Bunu duymadım hiç, güzel mi acaba
Biraz ağır ilerliyor. Ne tür seviyorsun söyle ona göre önereyim bir tane
Bilim kurgu olabilir
Sense8 izledin mi?
Evet izledim onu
Severance diyeyim o halde. İlgi çekici bir dizi. İzleyebilirsin..
Tamam bakacağım, teşekkür ederim.
Rica ederim
Teşekkür ederim
Rica ederim..
İzlediğim ilk yabancı diziyi unutmak mümkün mü, nerdeyse dizi maratonlarımın başlangıç noktası oldu! 😄 Hani derler ya "ilkler unutulmaz" diye, işte bu dizi için de aynı şey geçerli. Biraz zamanda geriye gidince, sanırım Friends'ti. O zamanlar daha çok yeni keşfetmeye başlamıştım dizi dünyasını ve Friends ile başladım diyebilirim. Hem gülmekten yarıldım, hem de dizinin her bir karakterine ayrı ayrı bağlandım. Joey'nin "How you doin'?" repliği halen favorim. 🤣 Kaç sene önce olduğunu düşündüğümde, sanırım 5-6 sene önceye dayanıyor. Sakın "Çok mu geç kalmışım?" diye düşünme, çünkü bence dizi-maraton yolculuğunun başlangıcı her zaman mükemmeldir, ne zaman başladığına bakmaksızın! Ve evet, izlediğim en harika şeylerden biriydi, hala da öyle. Anlayacağın o günden beri dizi izleme tempom biraz tavan yaptı diyebilirim. 😅
Cevap
23Cevap
Kore dizilerinden ya da hint miydi amrikanda olabilir turkte olabilir pek hatirlamiyorum
Hatırlamıyorum mazi çok kalabalık 😀
Yaşın kaç başın kaç neyi hatırlamıyorsun fjxkx
Bebesin daha sen :D
Malamine :D
Bendeki anlamını bilmiyorsun Türkçede tam olarak karşılığı mevcut değil :d
Bunu sana açıklayacak kelimeler yok Türkçe'de :D ama yakın kelime olarak "peeeh" diyebilirim :D
ahahaha demem o ki işine gelince büyük işine gelince küçüksün :d
neden öyle bir şey yapma gereği duydun dfsgdfg
Heyt beee Hürrem Sultan gibisiniz hanımefendi bağyan sgkjldfg
Otoriterlik açısından :D
Kızıl saçlısın sende zaten onun gibi :D
Kaç paraya boyattın :D
Çakma kızıl mı diyorlar şimdi sana :d
Meli dicem artık sana dfsgkjldf
GOT'daki büyücü kızıl kadın var ya. Melisandre :D
Ara sıra gelir belki sağım solum belli olmaz :D
Ne demişler?
Bir lisan bir insan
Şu an seninle sahip olduğum yabancı dilde konuşuyorum işte :D
A0 seviyesi ingilizce var sayılır mı dsgkldf
Yabancı dizi izleye izleye az bir şey anlıyorum da sen öğren de bana da öğret dskgjf
Birbirimize ders verelim dsglf
Ne olacak birkaç ay sonra
O vakit yok mu şu an dfskgdf
Tam hatırlamıyorum ama Breaking bad olması lazım.
Elite dizisini izlemiştim ilk kez. Ah Carla üzümlü kekim😂😎
Teen Wolf, ah Stiles üzümlü kekim olan hep ona oluyordu. Gannicus gördüm orada onu için ayrı hüzünlendim 🥲
tvde yayınlanan güney amrikan dizileri rossalindamiydı marimarmıydı dallasmıydı.. pardon hatırladım
Küçük ev ilk oydu
Brezilya dizisiydi galiba ben de hatırlıyorum hayal meyal.. Belki de karıştırıyorumdur
4-5. Sınıftı sanırım tam emin değilim 3 İdiot'u izlemiştim ve çok hoşuma gitmişti daha sonra bir kaç defa daha izledim zaten
Soruda dizi demişsin şu an fark ettim ben film yazmış olayım fkfkfkff
Canın sağolsun 😂
Cosby Ailesi ya da Alf olabilir. Knight Rider da olabilir. A takımı da olabilir ama herhalde büyük ihtimalle Görevimiz Tehlike'ydi 🤣 ilk hangisini izledim hatırlamıyorum açıkçası
The walking dead izlemiştim, ilk yabancı dizim buydu. Yanlış hatırlamıyorsam 7. Sınıfa gidiyordum, günde 3 bölüm falan izliyordum ya o zamanlar sarıyordu.
Kara Şimşek miydi
a takımı mı
alf mi
mc gyver mı
Dallas mı
lassie mi
Bunlardan biri ama hatırlamıyorum hangisi önce çıktıysa
İlki hangisiydi hatırlamıyorum, yabancı dizilere CNBC-E kanalı ile başlamıştım ve o kanaldaki tüm yabancı dizilere bakardım...
Bir garip aşk diye bir hint dizisi bir ara tüm türkiye kafayı takmıştı ona oradaki değişik isimler dahi hala aklımda
Bizim Ev adlı çok eski bir diziydi. 1 baba, 3 kız ve yakışıklı bir dayı aynı evde yaşıyorlardı.
How i met your mother di bambaşka bi seviyeydi sonu saçma olsa da
Çok küçüktüm, hatırlamıyorum ama Full House'ı severek izlerdim falan.
Hatırlamıyorum ki, Buffy vardı izlediğim ilk dizilerden :D
Shameless bitiremedim bir türlü öylece duruyor
24, supernatural , chuck, heroes, lost , prison break
cnbc-e şanslılarındanım
Antony ve marimar kalan tek aklımda birde marimarin plajda gezen atı
Ben dün ne yediğimi bile unutabiliyorum. Önemsiz gördüğüm şeyleri aklımda tutmamm.
Bir iki bölüm Lost.. beğenmeyip bıraktım. Adam akıllı ilk izleyip bitirdigim prison break ti
tarihi bi japon dizisiydi ismini hatırlamıyorum tvde oynuyordu
Breaking Break Lost Narcos Oz bide kölelikle ilgili olan vardı adını unuttum
a takımı olabilir haricinde power rangers rosalinda ya da vahşi güzel olabilir
Truva idi.
Ne filmdi ya..
Dizi demişsin pardon..
Heroes idi. 😅
😂
ilk izlediğimi bilmem en son narcos izledim
married with children
Herkülün ilk versiyonuydu sanırım.
The Flash
İngilizcemi geliştirmişti
The bing bang teori
O kadar çok ki hiç hatırlamıyorum
Prison Break herhalde.
İlk lost izlemiştim
cizgi dizidir herhalde
Hatırlamyorum ki
La casa de papel
Lost
Herhalde tom ve jerry falan 🤭🤭🤭
Gossip Girl🦦
Teen Wolf.
Prison break
Twd idi
Hatırlamıyorum
Prison Break
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?