Supernatural gibi bir diziyi 6 7 defa izleyince böyle her sevdiğin dizi ve film içinde aynı şeyi yapınca daha sonra zaman kaybı olduğunu düşünüyorum evet 😂 Fenomenlik hayırlı olsun bakıyorum :) Didim sanaa
Her yıl çok film izlerim. Çünkü film izlemeyi çok seven birisiyim. Evimde 1500 e yakın dvd vardır. Bilgisayarımda 500 e yakın film vardır. Zamanında nerdeyse bilgisayarimdaki çoğu filmi izledim. Evimdeki dvd olan filmleri de 1000 ne yakın izlemişim dır. Ben film izlemeye çocuk yaşta başladığım için her yıl daha çok film izlerim ama sinemaya çok gitmeyi sevmem çünkü elinde sonunda İnternete düşer filmler. Bu yıl kirpi sonic 2 ve doctor strange filmine gittim. Her yıl yaklaşık 300 e yakın film izlerim. Çok fazla film izlemeyi zaman kaybı olarak görmem çünkü ne kadar çok film o kadar çok şey öğrenirim, yaşarım, görürüm, hem kültürüm de gelişir. Ama gereksiz film izlediğim zaman zaman kaybı görürüm.. Film izlemek insana bir şeyler öğretir, genel kültürün artar, konuşacak konu hakkında bir fikir sahibi olun, insanları daha iyi anlan, farklı bakış açısı öğretir. Hayatı da anlan. Film izlemek hobi işidir..
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
OMG 😱 ben o kadar izlemiyorum ya 😂 sen iyi bir izleyicisin
İmdb listemde şu an izlediğim 300 ten fazla film var, genelde değişiyor sadece yeni filmlerden 30 izliyorum en az, birde eskiden izlemediklerimi izliyorum