Ahlat ağacı bence de çok boştu. Zaten sürekli görüp yaşadığımız şeyleri hiç ekstradan bişey katmadan bize film yapmışlar Ee kardeşim filmi izleyeceğime hayatımı yaşarım zaten aynı şey
Ama en boş olan cehennem melekleriydi bence. Bu karar sağlam kadroyla bu kadar kötü film olmaz
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Konusu iyi olabilir ama çok monoton olması ve kısa sürede anlatilabilecek bir şeyi uzun uzun yaymaları saçma olmuştu. Sinema sektörü gelişiyor sonuçta daha güzel bir şey yapabilirlerdi. 😂 Cehennem melekleri de aynı şekilde o kadroya o film 🤢
Tüm Nuri Bilge Ceylan filmleri; tamamını izlemiş biriyim, ona rağmen.
Diktatör.
Blade Runner (yeni olan müsvette).
Emret Komutanım, tüm seri, artık kaç tane döküntü varsa.
Dünyayı Kurtaran Adam.
Mehmet Ali Erbil'in, İbrahim Tatlıses'in oynadığı tüm yapımlar, yeni eski fark etmez.
Oflu hoca, Karadenizli bilmem ne, Yok Trabzon'un bilmem nesi... Şimdi tek tek isimlerine bakamıyorum, en amatör tiyatro grubundan daha kötü o filmlerin tüm serileri. Bir de seri yapmışlar.
"Reis", imdb puanına mutlaka bakınız...
Battleship.
Assassin's Creed.
Joker. Niye çektiniz ki bu ucubeyi...
Yırtıcı Kuşlar, umarım sinema tarihinden bu karakter silinir, kadın sadece güzel olduğu için ünlendi.
"Bright", hayatımda izlediğim en berbat bilim kurgulardan.
Do Over, mümkünse bu adamı Hollywood'dan kovsunlar.
Special Correspondents, rezillik.
Extinction.
Savaş Makinesi.
ARQ, filmi yarının sınırında gibi bir başyapıttan "çalmışlar" senaryoyu, rezil bir filmdir.
Brain on Fire.
Mascots.
Çılgın Dersane ve tüm türevleri, artık kaç bölüm saçmaladılarsa.
Apex, bruce böyle final yapmamalıydı.
Aklıma bir çırpıda gelen israf filmler, her biri ayrı rezalet ve pişmanlıktır...
Nasıl ciddiye alayım ben bu filmi ya Aylin Aslım gül yabaniyim ben hepinizi yerim ben çalan filmde 😂😂 Koca salonda arkadaşla salonu kapatmışız gibi tek başımıza izledik
Bence Cehennem melekleri o kadar adamı bir araya getirip ancak böyle kötü bi film yapılabilirdi adamların tek tek kendi filmleri daha güzel kadro kalite açısından en başarısızı bence
İnception filmi bence. Harika Di Caprio performansına rağmen senaryosu berbattı. Gerçeklikle hiçbir ilgisi olmayan, kopuk kopuk sahnelerden oluşan, sanki birbirine bağlanmış beş altı kısa filmin saçmasapan ve absürt birleşimi gibi duran Başlangıç filmi tam bir vakit kaybı. Kimse izlemesin..
küçükten beri oluyor bir şeyler :D eski ev altta yatır varmış bir de herhalde yaşadık güzel şeyler ya sorma :D :D anlatırım anlatmasına istersen de uzun uzadıya hepsini nasıl anlatıyım asjd seçerim aradan bir şeyler :)
yok yukarı değil ev müstakil bizim burası köy gibi bir yer ama öyle düşünceğin köyler gibi değil daha yakın şehre mehre böyle İzmir'de Yerler ve tavan tahta :) öyle hani bö mö aşırı hareketli şeyler olmadı da bir de sadece bana oluyordu :D
ne zaman dökse halam falan Ankara'ya gelince işte göz nazar hep aynı :D başımızda var bir şey de neyse eskisi kadar olmuyor senelerdir en son çok kötü olduydum sonrasında ufak bir şey daha yaşadım dalga geçtiydim :D daha olmuyo
inan cok fazla :) hele bir bilimkurgu vardiki karanlik sacma sapan bir canavar vs :) ama butun film yokya birsey olucak ve film kurtulucak hevesiyle izlemistim :)