Kanal 7'deki emanet dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

bence kısır döngü hâline getirmişler aşırı sıkıcı ve bayat bi dizi izleyenler ne anlıyor ya bitirsinler artık
Kanal 7'deki emanet dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla