Her sene düzenlenen bu sene de düzenlenecek olan altın kelebek ödülünü hangi dizi Almalı?


Mahkumu beğeniyordum ben şimdi bozuldu gerçi ama ilk bölümleri güzeldi belki o alabilir. İsmail Hacıoğlu ve Onur Tuna iyi oyuncular onlar kazandırırsa kazandırır. 👌
Yerli dizi çok tercihim değil. Ama Yargı dizisi güzel diye duyuyorum, denk gelip gördüğüm kadarıyla hoş bir dizi. Ona verilmeli bence 😂🥳
Cevap
6Cevap
Peki yerli dizi takip etmediğim için bu konuda çok fazla fikrim yok maalesef.
Yabancıda olabilir
Teşkilat veya gönül dağı.
Eskilerden yedi numara.
Haketmeyenler bile almıyor mu ya bu altın kelebekte?
Valla gibi dizisi alsa keşke
Son bölümlerde biraz saçmalasa da yargı alır bence
Evlilik hakkında her şey
arka sokaklar
Yargı almalı. İzliyorum şahsen, baya sardı
Aziz almalı bence.
Teşkilat ya da Yargı
Bence mahkum
Aziz
La casada papel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar