James Gunn yeniden Margot Robbie ile işbirliği yapmak istediğini dile getirdi. Her an yeniden bir Harley Quinn filmi gelebilir. Sizce gelmeli mi? İzler misiniz?
Harley e bayılırım ama son filmi berbattı bence. Daha iyi yansıtabilirlerdi. Yenisi olursa güzel bir şey olmasını beklerimm daha çılgın daha kaçık bir şey.