



Herkesin bildiği gibi, önce kitap okuyup sonra filmi/diziyi izlemek daha hoş olabilir. Dediğiniz gibi tercih meselesi. Ancak, önce, film/diziyi izlediğimizde başkasının hayal dünyasının yansıtıldığı bir olgudan ibaret oluyor. Oysa önce kitabı okumuş olsaydık, filmde geçen sahneleri "aaa burayı ben de böyle hayal etmiştim" ya da "burası olmamış" gibi çıkarımlar yapabiliyoruz.
Kitap diyorum. Çünkü izlediğimizde bize sadece bir şey veriliyor. Ama okuyunca kendimiz düşlüyor ve sonsuz hayal gücümüzde kendimiz yaratıyoruz. Bence bu daha etkili ve güzel.
Aslında ikiside baya iyi sarıyor ama izlemek belki
Bir tık daha keyif verebilir Kitapta sadece hayal edebiliyorsun
Cevap
2Cevap
Filmini izlemek daha hoşuna gidiyor
Kitapkolik olduğum için kitap diyorm
Loş ışıkta kitap okumak
Film tercih ederim
Okumak
Kitabını okumayı tercih ederim
Filim kestirmeye kaçıyor.. kitap çok uzunsa tabi ejdarha dövmeli kız gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?