😃😃 Exxen böyle paket sununca herkes gülmüştü. Şimdi Netflix’te aylık 80 liraya ulaşan abonelik ücretleri yüzündem kaybettiği abınelerini geri kazanabilmek için reklamlı arayüze geçiyor. Reklam izlemek için para ödenir mi ya? Zaten reklam sansür olayları olmasın diye para ödüyoruz 😃
Netflix, abone kaybettiğini ve reklamlı daha ucuz bir abonelik paketi oluşturacağını söyledi. Reklam izlemek için para mı ödenir?
İşi olmayan, öğrenciler vs için uygun olabilir. Fakat şunu anlayamıyorum. Netflixte en çok yabancı içerik mevcut hepimiz de yabancı içerikli dizi filmleri izliyoruz. Zaten nette yayınlanıyor hatta orada olmayan bir çok dizi yayınlanıyor. Amazon prime aboneliğim yok mesela. Reacher adlı dizi çıkmıştı ve hemen netten izledim altyazılı olarak. 1 gece de bitirdim diziyi çok da keyif aldım. Bazen çok gereksiz duyar kasılıyor bu platformlar konusunda.
Sitelerde falan cok reklam cıkıyor ben uğraşmayı sevmiyorum ayrıca netflix televizyon telefon tablet her yerde uygulama olarak indiğinden kolay açılıyor
İşin ince ayrıntıları bunlar. Zaten bu yüzden ücretli abonelik. Ancak demek istediğim durumu olmayanlar için idarelik olarak siteden izleniyor. Dizimia sitesi sadece ilk açarken 5 sn reklam veriyor onu da geç yapıp izliyorsun o kadar da mühim değil bana göre.
Reklamlı arayüze geçmem kesinlikle, zaten üyeliğimi de devam ettiriyorum. YouTube 'da yeterince reklam izliyorum bir de Netflix'te izlemek istemiyorum..
Netflixim var ama açıp izleyecek zamanım yok ve sanırım ben gerçek bir dizisever değilim:) Tabi bir ihtimal daha var izlemeye değecek şeyler bulamıyorum :)) Kitapları sevmediğini söyleyen insanlar doğru kitabı henüz keşfetmediği için sevmiyor ya, dizi izleme alışkanlığı da öyle mi acaba? :)
netflix'i alma sebebim ağırlıklı olarak animelerdi fakat alma sebebim olan animeler kaldırıldı. diğer hoşuma giden içerikleri de izledim. biraz biriksin tekrar abone olurum.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Netflix, abone kaybettiğini ve reklamlı daha ucuz bir abonelik paketi oluşturacağını söyledi. Reklam izlemek için para mı ödenir?