Netflix, abone kaybettiğini ve reklamlı daha ucuz bir abonelik paketi oluşturacağını söyledi. Reklam izlemek için para mı ödenir?

😃😃 Exxen böyle paket sununca herkes gülmüştü. Şimdi Netflix’te aylık 80 liraya ulaşan abonelik ücretleri yüzündem kaybettiği abınelerini geri kazanabilmek için reklamlı arayüze geçiyor. Reklam izlemek için para ödenir mi ya? Zaten reklam sansür olayları olmasın diye para ödüyoruz 😃
Netflix, abone kaybettiğini ve reklamlı daha ucuz bir abonelik paketi oluşturacağını söyledi. Reklam izlemek için para mı ödenir?
Netflix, abone kaybettiğini ve reklamlı daha ucuz bir abonelik paketi oluşturacağını söyledi. Reklam izlemek için para mı ödenir?
Cevapla