Dizi, insanların yaşamını kolaylaştıracak ve onlar çalışırken ev işlerini yapabilecek, gündelik hayatlarına yardımcı olacak sentetiklerin (android, yani insan görünümlü robotların) üretildiği, var olduğu bir gelecekte geçiyor. Joe, Laura ile evli, 3 çocukları var. Karısının iş nedeniyle son zamanlarda pek evde olamamasından yakınan Joe, çareyi eve bir sentetik almakta bulur. Laura robotun çocukları tarafından fazla benimsenmesinden pek memnun olmasada ailesi için robotu iade edemiyor. Fakat zamanla robotta gariplikler sezmeye başlıyorlar. Siz olsanız evinize, aileniz ile ilgilenmesi için bir akıllı robot alır mıydınız?
Ailenize bakması için akıllı bir robotu seçer miydiniz?
O robot zaten üretildi. Halen geliştirilmekte. İnsan derisi gibi kapama yapıldı bir de metal olarak gösterildi, insanların geneli, aaa bu robot diyerek, metal olana daha sıcak baktı. Böyle filmler, diziler ile insanlara empoze ediliyor. Alıştırılıyor. Ilerde çoğu kişi kullanacak. Neden mi, türkiyede ilk pizza geldiğinde kimse yemezken, kapatıldı. Pizzayı kaplumbağalardan öğrendi, çocuklar 🍕
Ben seçtim bile , çamaşır makinesi , bulaşık makinesi , buzdolabı, unutmadan anneme mutfak robotu aldım. Havucu robotta çekip çorba yapıyor. Çok iyi ya 🙂