İş yerinde can sıkıntısına 3 bölüm pokemon izledim. Bazen böyle aklıma geliyor açıyorum. Keşke hafızam silinse de en baştan başlasam. 
Ay balam ceryan şoku atadan.. 🦁



Bu soruya anahtarlığım ile cevap veriyorum😂😂
Çok küçük değil mi ya
@erkannclkk 😂 anca
Tutenstein izleyen oldlar nerede ya :D
Küçük firavun 😂
Cedric...

Cevap
31Cevap
Scoby doo izlerdim. Her bölümünde ayrı bir canavar, hayalet ile uğraşıyorlardı.😅 Çok severek izlerdim küçükken
Onun filmlerini bile izledim 😂
Ben biraz daha film aşığı biri olarak filmleri daha güzel geldi.
Ama tabi ki de çizgi filmleri de güzel çünkü çok bölümleri var 😅
Bak derim ben güzel valla 2002 yapımı ilk filmi 👀
Sünger bop
Valla Looney tunes, şirinler, ay savaşçısı, pokemon, tsubasa, ju gi oh ne gelse izlerim😇 çizgi film izlemek güzeldir insana huzur mutluluk veriyor😌
Pokemonlar efsaneydi hiç kaçırmazdım ama birde prenses şehrazat vardı yyanında cini falan :))
Heidi izlerim bazen derim yanaklarim Heidi gibi kızardı😂
izlemem muhteşem yüzyıla bakarım <333 hürremciyiz :D
Tom & Jerry
Loney tunes çizgi filmlerini izlerdim.
Oscar collerde tavsiyedir:)
Onuda severim ama klasiklerin yerini tutamaz
Tabiki sirinler mesala
catdog vardı, onu izlerim. cnbc e pazar kuşağını iple çeken o nesil 👉🏻👈🏻
Mahkumu izlemek varken çizgi film nedir ya? O yaşı çoktan geçtik, sırayı çocuklara verdik.
Tutansetamon diye bir çizgi film vardı çok izlerdim mumya çocuk
Bilmiyorum ki. Değerli diye köpek vardı ya o ya da beyblade vardı onu izlerim.
Gumball izlerim, hala açıp eski bölümlerini izliyorum. Favorim.
Ara sıra pokemonun ilk bölümlerine bakarım. o da eskileri hatırlamak icin
geçen yaz pikaçunun filmini izledim netflixte ağlamıştım 🥺
Sünger bob kare pantolon :D
Esrarengiz kasaba tabikii asigim o cizgi filme ama disney channel yayindan kaldirildi 🙁
Winx veya kim possible
Son mohikan veya hayalet casper
Winx clup hâlâ izlerim 😂
Beyblade candır saldir dragoon 😂
Barbienin sihirli dünyası 😂😂
İlk aklıma gelen Simpsons
Bugs Bunny ve ya Tom ve Jerry
İzlemem muhteşem yüzyıl bakabilirim 🤣
Casper ve tweety çok severdim 🐣😅
Casper, temel reis 😃
Scooby Doo , Loney Tonees
He-man ve şeker kız candy olabilir.
şu an Elite açıp izlicemmm
Esrarengiz kasaba'yı izlerdim
Cedric ya da Marsupilami ))
Şu an Fineans ve Förb izliyorum 😁🐈
Şirinleri izlerim 💫👒🎈
Gumball ve Scooby Doo izliyorum
Çizgi film izlemem , müzik açarım 😄😄
Pokemon ve Tsubasa devam :D
Pokemon da iyi de Beyblade de iyi gider 😂
Heidi izlerim ben övngh
Winx, Pokemon. 🍭
Winx neydi yahu peri kızları vardı onlar mı acaba
evet, ben Stella olayım sen Flora ol. :D
Gözleri yeşil olan mıydı flora 😅
bak onu bile biliyorsun... evet :D
Hahah hatırladım biraz şimdi
Pokeman garıgaçııyooooo
Poke topu ile yakalasanaaa aykutum elmasımmm
küçük golcü izlerim..
Öcük Böcük
Çakmaktaş ailesiVe Jetgiller.
Oscar Çöllerde izlerdim.
Heidi
One piece
Tazmanya canavarı
tom and jary
Müfettiş Gadget❤️
Oscar çöllerde
Şirinler, Winx 🙂🙂
Heidi
Doraemon
Heman. 😃
scoobe do
caillou
Pembe Panter 💖
Caillou. İki gün önce baktım biraz
Şirinler 💙
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?