Harry Potter serisini çok seviyorum. Yinede büyüleyici oluşunun yanı sıra da çok korkunç😄 Ürkütücü geliyor.


İsterdim ve evde Dobyy ile Potter yastıklarım var. D&R mağazasına gider sürekli bakarım neler var Harry ile ilgili diye. Ama çok pahallı dün akşam birkaç şey beğendim 100 liradan aşağı değil
Olabilir yaa degişik ve güzel olurdu ama muggle olmak istemezdim, halis muhlis bir cadı olarak olabilirdi😀 süpürgemle, âsâmla döverdim filan 😒
Hogwarts 'ta dolaşmayı hiç saymıyorum bile.
Cevap
16Cevap
2 yıllık mı 4 yıllık mı😂
https://www.instagram.com/reel/Cbkz47JggW4/?utm_medium=copy_link
Şimdi sabah bir uyanırım, dötüm ile kafam yer değiştirmiş. Hayır :D
Evet isterdim, Hogwarts da okumak eğlenceli olurdu.
Evet, gizemli evler bize de macera olur kötü mü xjshsh
Evet yaşamak isterdim bir gryffindor veya slytherin olmak güzel olurdu dkfkffkf
İsterdim ki, böyle bir şey de mümkün aslında. Ama her isteyen bunu yapamıyor. Yapabilenlere saygım çok büyük
O evrende bunlar olacak mı
Yanlış düşünüyorsun, hayat hayallerin kadar güzel aslında
Hobbit diyarını tercih ederim..
İsteyeceğim bir şey değil
İsterdim efsane olurdu
Gerçek dünyadan daha iyidir
Çok isterdim bir harry potter fanı olarak 🥹
Çocukça, ergence, hatta bebekçe.
Hiç izlemedim tavsiye eder misin
Hem de nasıl….
İsterdim
Bana göre değil
Buradan daha eğlenceli olurdu
İsterdim, buradan daha korkunc olamaz
ben orada yaşıyorum
İstiyom
ene diyim
ben 2 filmini izledim felsefe taşı ve sırlar odası öbürlerine bakmadım
İstemezdim.
Harry Potter kim knk
Kesinlikle evet
İsterdim
çok isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?