Merhaba, Benim için en kaliteli zombi The Walking Dead zombisidir.
Ondan sonra gelen bütün zombiler saçma ve baştan sağma oldu.
Aslında orada da ilk bölümlerdeki zombilerle son sezonlardaki zombiler arasında büyük fark var ama olsun. En azından kendilerini geliştirdilerHele şu All Of Us Are Dead dizisindeki zombiler tamamen hayalkırıklığı. Sadece ilk 3 bölümünü izleyebildim. #Cassie