Çocukken izlediğimiz o çizgi filmlerden halen keyif alıyor musun? Yaşım kaç olursa olsun hep izlerim gibime geliyor. Ah Tom yalnız kekim.
Ulan ne hayatlar var bee. 🦁


Evet izliyorum. Bazı çizgi filmlerin verdiği tat çok başka. Hiçbir yapımın, hiçbir dizinin veremediği keyif, animasyonlarda saklı bence. Pek çok çizgi filmi yaşıma rağmen izliyorum. Rahatlıkla da dile getiriyorum çünkü çizgi filmler sadece çocuklar ve bebekler için değil, çocuk ruhlu insanlar içinde ☾
Benden yaşça büyük olan sevgilim moralim bozuk olunca ilkkez beni bile şaşırtacak bir teklifte bulunmuştu o bana ulaşana kadar çizgi film izlememi istemişti 😂
sunday man Ali: tabe lan
şaka maka harbiden hala seviyorum keşke o zamanlardayken zaman dursaymış diyorum, sürekli dizi, gumball, bakugan, benten, adventure time, afacanlar falan hepsi ve daha saymadıklarım hepsi de apayrı güzelmiş şu k*hpe hayata kıyasla.
Cevap
25Cevap
Oyle kendim açıp izlemem ama yanımda bir cocuk izlese bakıyorum onunla ben de 😀
7 24 izliyorum bir sürü çizgi film biliyorum ben yeni çıkanlardan 😄
Yeni çıkanlar pek güzel olmuyor yaa
Ben de aynı şekilde, yaşım kaç olursa olsun çizgi film izlemeye net devam ederim. Çizgi film izlemek bazen bana terapi gibi geliyor.
Özellikle açıp izlemiyorum ama denk gelirsem izliyorum. Severim çizgi filmleri. Çizgi filmleri sadece çocuklar izleyecek diye bir şey yok bence 😂
Bazen izliyorum. Animasyon izlemeyi seviyorum aslında daha çok. Larvaları izliyordum bi ara, komik 😅
Evet ara ara açıp izliyorum ancak tabii ki eski çizgi dizilerin yerini asla tutmuyor. Görselde güzelmiş bu arada nasip olur inşallah be.
Gumball, Regular Show, Kafadar ayılar... kardeşim yüzünden hepsine maruz kalıyorum ama regular show sevmediğimi söyleyemeyeceğim. Rigby favorim. d
Buz devri dinozorların şafağı ' en son bunu izledim öyle özel olarak açıp izlemem. İnstada komik sahnelerine denk geldiğim için izledim bunu da😄
Eski çizgifilmler özgün olduğu için kafa dağıtıyorlardı. Bunlar 1950 lerde yapılmaya başlanmış çizgifilmlerdi. Bazen denk geldimmi izlerim
Red-Kit CD'lerim hala duruyor, Annemlerin yanına gittiğim de izlerim. Yaninda dondurma ve kola ile severek izliyorum 😁
Evet izliyorum şu an grizzy ve lemingleri izliyorum hatta sjssjsj
Bazen Tom ve Jerry, Oscar Çöllerde izlediğim oluyor.
Ayy eveet gece bahçesi vardı ben çocukken çok güzeldi izlerken uykuya dalardım
Arada izliyorum, bazen sihirli annem falan da bakıyorum öyle.
Yok artık izlemiyorum takip ettiğim birkaç, dizi var. Onlara bakabilirsem şükür.
Ben hala izlediğim oluyor çoğu sacma dapan diziden cok daha iyi
Evet sevdiğim olursa özellikle şirinler ve ton ve jery hiç affetmem
Oscar çöllerdeye bayılıyorum. Arada açar izleriz hep beraber 😂
Hayır, izlemiyorum. Bir aralar açar göz atardım. O da birkaç dakika sürerdi.
Tom ve Jerry, Keloğlan ve Köstebekgiller izliyorum 😅
Sabahları az biraz tom & jerry bakarım. Çocukluğumu hatırlatır huzur dolarım. :))
Tom and jerry'yi yakalarsam affetmem izlerim valla smdmxk
rafadan tayfa tüö bölümleri üstüne 2 filmini izledim ha bir de heidi var faworim bunlar
İki tane bebek var bende onlarla bazen acyrz TV izliyorz çok eğlenceli ya çizgi film dünya dertlerini unutturuyor
Beni görsele ışınlar mısın
Olur, hazır mısınız?
hazırım🙏
3,2,1... 🦁
Damsız almıyorlarmış 😂
Aaa sen benim selamı mı söylemedin mi onlara 😂
Ne bilim demedin ki orada yüksek mertebe çaycı arkadaşlarım var diye. Ardıma baka baka geri geldim soruya 😂
Ardına bakma tutku, çaycılar almaya geldi seni senden. 😃
Yok artık gitmem hevesim kaçtı 🙄
İçerisi şampiyonlar ligi gibi idi ama olsun bakalım. 😬
boş ver zaten tek tadı olmazdı. Teşekkürler
Bazen en güzel şeyler tek başına yaptığın şeylerdir. 🙏
Zamanla bunu öğreneceğiz bu gidişle zaten.
Ben öğrendiysem herkes öğrenir. Bir de kedi alırsın tadından geçilmez. 🦁
Yok en son balık bakmaya yeltendim, üç gün sonra hayvan akvaryumda suyun üstünde ters duruyordu. Ben kendi bakımıma ancak yetiyorum 🙈
Hayır izlemiyorum.. büyüyeli çok oldu :)
Sen büyüdün biz minnak mı kaldık :))
Elbette herkes aynı değil. 😃
Mecburen izlemek zorunda kalıyorum greenlerin büyük şehirler macerası beğeniyle izliyorum
Evet. Sonic x hemde 😂 izlediğim en güzel animelerden biriydi ve hala da çok severim...
İnsta ve tiktok hesabımda cizgifilm sayfaları takibimde sadece başka takibim yok
Bizi eski zamanlara götürdüğü için güzel oluyor bence
Tamam çizgi film izliyorsun anladık en çok sen izlersin kral anladık
Hayır izlemiyorum benim için o günler geçti
Geçenlerde heidi izledim
Denk gelirsem affetmiyorum
hayır izlemiyorum ama izlemek lazım aslınd
valla severek izliyorum 27 yasinda olmama rağmen
Kral Şakir e bayılıyorum jsjsjs
Çok sık izliyorum hatta hergün diyebilirim
En sevdigim zaman buldukca baktigim oluyor
İzlediğim bir çizgi filimi yok
Evett ozellikle miraculous bayilirimm
İzlerim de detaya kalbimi bıraktım..
TV izlemiyorum, öyle diyeyim.
Çok severek izlerim hiç bıkmam :)
Denk gelse izlerim
Evet izlerim yigenimle
Çizgi film izlemeyi severim
Evet hâlâ severek çizgi film izliyorum
Evet izliyorum ve keyif alıyorum...
Denk gelirse izlerim öyle kendim açmam
Bazen izliyorum, sürekli dizi
Hayır hiçbir şey izlemiyorum
Sevdiğim iki üç tane dışında izlemem.
Hayırr televizyon komple izlemiyorum
İzliyorum tabi ki
Evet ben izliyorum hala büyüyemedim sanırım 😅.
Şirinler izliyorum denk gelince 😊
GEçen öcük böcük izlemiştim..
Hala var mi o ya baya eski
Bilmiyorum YouTube’tan izledim ben de
He guzel ya o bana cocuklugumu hatirlatiyor bide mor bi cadi vardi beyaz inci kolye takiyordu kucuk bi sinegi vardi hala hatirliyom kırıntı yiyorlardi shndh bi de yasli bi adam vardi burusuktu
Evet yaa😄
Çok güzeldi..
Ben onlari kagida çizip kesip oyunlarini yapmistim cocukken kagittan bilgisayar yapiyordum cikolata kutusundan laptop gibi aciliyordu 😂😂 kirinti toplama oyunu yapiyordum uzun sari olanin sesi hala kulagimda
E yuh!
Aşığıymışsın sen..
Evet ya ben robo roach ta severdim eski cizgi filmler daha guzeldi ve corneil ve bernie
Eskiden her şey daha güzeldi..
Belki de eski hep daha guzel geliyordur ve bugunun cocuklari buyuyunce bu gunler icin cok guzeldi diyecek eskinin guzel gelmesinin sebebi bizde hatirasinin olmasi
Olabilir..
yetişkin çizgi filmleri için arada kaçamak yaptığım oluyor. star'ın gizli fanıyım.
Yetişkin çizgi filmleri anime ve animasyonlar mı
onlar da var tabii, daha çok özel güçleri olan, hafif ürkütücü ve aykırı karakterlere sahip çizgi filmler tercihim. tom lucitor fotoğrafı koymak isterdim şuraya.
Ortaokul üçüncü sınıfta izlemeyi bıraktım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?