Ben en çok sinemada izlemeyi seviyorum. Çünkü orada filmlere daha çok odaklanabiliyorum. Evde akşam üstü karanlıkta izlenen filminden tadı çok başka oluyor. Bu iki yerde film izlemek benim için çok çok önemli ve keyifli..
En çok sinemada izlemeyi seviyorum. Ekranın büyüklüğü beni filmin içine alıyor resmen. Sonrasında evde izlemek geliyor ama gece vakti izlediklerim daha akılda kalıcı ve de keyifli oluyor.
En İyi Cevaplar