Kitaptan uyarlama çok fazla film izlediğim ve beğendiğim oldu ama dizi izlemedim hiç. Ben dizi izlerken sıkılıyorum. Kitaptan uyarlama ya da değil. Başlayıp bitirdiğim nadir birkaç dizi vardır...
Hiç beğenmiyorum. Çünkü kitaptaki hikaye ile dizi/filmlerdeki hikaye oldukça farklı oluyor. Bu zamana kadar sadece uçurtma avcısı orjinaline yakın hatta neredeyse 1e 1 aynı diyebileceğim kitaptan alınma filmdi.
bazıları baya iyii oluyo ama bazıları alakalı olmuyo pek eğer kitaptaki gibiyse güzel oluyo çünkü diğer türlü kendimi sorguluyorum böyle bir şeymi vardı diye 😂😂