Sinemada "Bergen" filmine gittiniz mi, nasıldı?

Arkadaşlarım "Bergen" filmi için sinemaya gidelim diye tutturdu. "Dilberay" filminden çok beklediğimi alamadığım için "Bergen" konusunda da biraz kararsız düşüncede kaldım. Bana kalsa The Batman'a giderim fakat arkadaşlarımda ondan çok zevk almaz diye düşünüyorum. Hal böyle olunca bir KS halkına danışayım dedim. Ne dersiniz gideyim mi? İzleyen olduysa yorumlarınızı bekliyorum.
Sinemada Bergen filmine gittiniz mi, nasıldı?
Güncellemeler
+1 yıl
Filme gittik. Kötü bulmadım. Fakat gerçeğin tam olarak yansıtıldığını sanmıyorum. Uzun olmasına rağmen sıkmadı. Değişiklik arayışı olan varsa tavsiye ederim. Sizden fayda yok, benim size olsun 😊
Sinemada "Bergen" filmine gittiniz mi, nasıldı?
Cevapla